Wojny marek, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Czasami mam wrażenie, że wojny reklamowe marek przypominają ring bokserski. Cały czas trzeba być czujnym i uważać na to, czy przeciwnik nie wyprowadzi ciosu…. A jeżeli już tak się zdarzy, to natychmiast odpowiedzieć, najlepiej ze zdwojoną siłą. A publika z zapartym tchem obserwuje te wymiany ciosów i świetnie się bawi. Na przestrzeni lat największe marki […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 3)

Czas na trzecią część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1 i część 2). Jeżeli działasz w jednej z tych branż – ten […]

Czy Facebook zostanie platformą video?

W środowisku mediów społecznościowych coraz częściej i śmielej padają stwierdzenia o rywalizacji na linii Facebook – YouTube. Nieoficjalnie mówi się, że Mark Zuckerberg obrał sobie za cel dogonienie i zdetronizowanie serwisu Google’a i stania się największa platformą video na świecie. O ile możliwość zdetronizowania video-giganta, jakim jest YouTube, wydaje się w najbliższej przyszłości raczej mało […]

“Trzeba po prostu zacząć!” – Wywiad z Magdaleną Pawłowską

Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Dziś naszym gościem jest Magdalena Pawłowska. Magdalena to ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o marketing internetowy i sprzedaż ich wiedzy opakowanej w kursy online. Autorka książki “Jedna Kampania do Wolności”. Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem. […]

6 faktów, które sprawią, że pokochasz video marketing

Jeżeli zastanawiasz się, czy ten “cały” video marketing ma w ogóle jakiś sens… pozwól, że zaproszę Cię w krótką wycieczkę po 6 faktach dotyczących video marketingu. Czy jest w nich moc? Osobiście uważam, że tak, ale ostateczną decyzję pozostawiam Tobie. Zapoznaj się z nimi i sam zadecyduj. Nie przedłużając zbędnego wstępniaka – zaczynajmy! W 2021 […]

Darmowe sposoby promocji video!

Jeżeli stworzyłeś lub posiadasz materiał video – świetnie. Pewnie teraz chciałbyś, aby jak najwięcej osób go zobaczyło, prawda? To oczywiste. Jeżeli chcesz działać w video marketingu, to z pewnością oczekujesz, że Twoje video dotrze do jak największej liczby osób, dzięki czemu będziesz miał możliwość zwiększania rozpoznawalności Twojej marki i polepszania wskaźników sprzedaży. Musisz jednak wiedzieć, […]

Kolejne spoty video z fantastyczną historią!

Pamiętacie nasze zestawienie, gdzie dzieliliśmy się z Wami 10 fantastycznymi kampaniami video? Jeżeli ktoś chciałby odświeżyć sobie pamięć, to w tym miejscu możecie przypomnieć sobie to zestawienie. Ponieważ tamto zestawienie spotkało się z fantastycznym odbiorem, dziś serwujemy Wam kolejną dawkę niesamowitych spotów video z dobrze opowiedzianą historią! Jednak tym razem.. nie będziemy ich klasyfikować. Uszeregujcie […]

Dlaczego warto wykorzystywać video na Instagram?

Popularność social mediów z każdym dniem przybiera na sile. Eksperci ds. wizerunku w sieci są zgodni: jeżeli tylko widzimy potencjał i możliwości, nasza marka powinna być obecna w możliwie jak największej liczbie social mediów. Facebook, Twitter, Instagram czy Google+ – to tylko przykładowe profile, z których marka powinna korzystać. Ostatnio podczas jednego LIVE-a z serii […]

O tym, jak “czasowstrzymywacz” podbił rynek

W 2005 roku sieć telefonii komórkowej – Simplus postanowił, że działania marketingowe powierzy agencji PZL. Agencja postawiła na krótkie, zabawne filmy reklamowe, w której główną rolę zagrał Kabaret Mumio. Jak się okazało… decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Reklamy sieci Plus w mig zdobyły popularność, stając się obiektem pozytywnych dyskusji. Niektóre ze zwrotów na stałe […]

Co LIVE może dać marce?

Z dnia na dzień LIVE-y stają się coraz bardziej popularne. Obecnie praktycznie każdy z większych portali społecznościowych ma możliwość przeprowadzania transmisji LIVE. Transmitować na żywo możemy przecież zarówno na Facebooku, YouTube, Twitterze czy Instagramie. Co więcej, możemy do tego celu wykorzystywać również zewnętrzne oprogramowanie, które daje nam zdecydowanie większe możliwości pod względem pokazywania treści. Wiele […]