5 faktów, które potwierdzają potęgę transmisji LIVE

live

Wzrastająca popularność trendu, jakim jest video marketing sprawia, że zaczynamy bliżej i bardziej szczegółowo przyglądać się poszczególnym formom, które można wyszczególnić w tym przypadku.

Ostatnio coraz więcej słyszy się o LIVE-ach. Pewnie zauważyłeś, że coraz więcej Twoich znajomych, współpracowników czy nawet konkurentów – zaczyna takie LIVE-y przeprowadzać.

Jeżeli jeszcze nie zacząłeś wykorzystywać transmisji LIVE w swoim biznesie… lub robisz je, ale nie wiesz czy warto… UWAGA!

Teraz pokażę Ci naprawdę 5 NIESAMOWITYCH faktów odnośnie LIVE-ów. Jeżeli to czytasz, to trzymaj się mocno, bo zrzucają one z krzesła… DOSŁOWNIE!

Gotowy? Przekonaj się sam:

  1. Facebook w swoim algorytmie premiuje transmisje LIVE. Jeżeli ktoś z Twoich znajomych przeprowadza LIVE-a, Ty domyślnie  dostajesz o tym powiadomienie. Wiele osób kliknie i nawet z ciekawości obejrzy, co aktualnie masz do powiedzenia. Oprócz tego, transmisje LIVE są zdecydowanie częściej wyświetlane w aktualnościach, niż inne typy postów.
  2. Według ostatnich badań, transmisje LIVE na Facebooku są oglądane trzy razy dłużej i generują aż 10 razy więcej komentarzy, niż zwykłe video. Dzięki temu możesz przekazać swoim klientom trzy razy więcej informacji, niż zazwyczaj.
  3. Według badania BuzzSumo średnia liczba interakcji również jest po stronie transmisji LIVE. W przypadku normalnego video wynosi to 928 interakcji, a transmisje na żywo generują wynik na poziomie 1043 interakcji.
  4. Nie da się ukryć, że potęga społeczności i angażowania odbiorców jest właśnie w social media. Facebook przekroczył już 2 mld użytkowników. W przypadku YouTube’a liczba ta wynosi obecnie 1,5 mld. Niedawno Mark Zuckerberg poinformował, że obecnie na Facebooku aż 360 milionów użytkowników ogląda regularnie treści video. A przecież jest jeszcze Instagram (ponad 200 milionów regularnie oglądających)
  5. Kilka liczb z rekordowych transmisji LIVE naprawdę robi wrażenie i udowadnia, że takie materiały mogą generować naprawdę potężną liczbę wyświetleń. Dla przykładu, na Facebooku, materiał z transmisji LIVE autorstwa Candace Payne wyświetlono łącznie 162 miliony razy! Niesamowitymi wynikami może pochwalić się również YouTube, w przypadku którego rekordowa okazała się transmisja skoku Felixa Baumgartnera ze stratosfery, którą w szczytowym czasie oglądało 8 milionów osób w jednym momencie! Drugie miejsce zajęła debata prezydencka Hilary Cliton i Donalda Trumpa, która może pochwalić się rekordem 1,5 mln oglądających.

Potężna społeczność, rekordowe wyniki oglądalności, możliwość niesamowitego angażowania swojej społeczności i premiowanie w algorytmach wyświetlania – te oraz inne korzyści mogą czekać na Ciebie, jeżeli zaczniesz realizować się w transmisjach LIVE.

Jak sam widzisz, potencjał i możliwości są ogromne. Teraz sam możesz odpowiedzieć sobie na pytanie, czy warto zajmować się transmisjami LIVE.


Also published on Medium.

Bartłomiej Dusza

Autor: Bartłomiej Dusza

Kocham pisać i tworzyć, a z tekstem mam do czynienia praktycznie od zawsze. Thomas Edison kiedyś powiedział: "Nie przepracowałem ani jednego dnia w swoim życiu. Wszystko to była przyjemność" - myślę, że identyfikuję się z tymi słowami, chociaż mam dopiero 25 lat. Zawsze marzyłem o tym, aby swoją pracę traktować jako przyjemność. Bardzo się cieszę, że realizuję jedno ze swoich marzeń, co pozwala mi wkładać w to całe swoje serce oraz duszę.

W Doodle Wolf zajmuję się m. in. prowadzeniem bloga, obsługą social media, tworzeniem skryptów oraz zgłębianiem i poznawaniem tajników video marketingu.

W wolnym czasie prowadzę własnego sportowego bloga, piszę opowiadania oraz wiersze. Z wielkim zamiłowaniem oglądam także wszelkie wydarzenia sportowe, a nieustannie towarzyszy mi muzyka rockowa oraz klasyczna.

4 komentarzy

Autor: magda | 8 września 2017 o 11:25

Absolutnie nie mam wątpliwości, że transmisje live to obecnie najbardziej angażujący format treści 🙂

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 8 września 2017 o 11:52

Co zamierzasz z tym zrobić? 🙂

Autor: Katarzyna Płuska | 12 września 2017 o 09:15

Oczywiście wszelkie fakty, które napisałeś są niepodważalne. Ja mam jednak jedno małe pytanie – kiedy ludzie mają czas tak oglądać live? Poważnie. Codziennie? Jeszcze na tym etapie nie jestem 🙂 Mój czas zarządza się inaczej 😉 A co do tworzenia ich, chyba jeszcze nie przeszłam pewnej bariery odkrycia się.

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 12 września 2017 o 09:28

Wiesz, społeczność na Facebooku jest tak duża, że zawsze znajdą się chętni do tego, aby takie LIVE-y oglądać. Patrząc po naszych działaniach, widzimy, ze Ci, którym LIVE się spodobał, chętnie wracają na kolejne. Poza tym, taki LIVE np. na Facebooku ma jedną niesamowitą zaletę – pracuje też po jego zakończeniu. Jeżeli ktoś nie przybył od razu, zawsze może taki materiał obejrzeć później. Pozdrawiamy 🙂

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *