Niesamowite LIVE-y z rekordową oglądalnością!

live

W ostatnim artykule mogłeś poznać 5 mocnych faktów, które potwierdzają potęgę transmisji na żywo.

Jednym z nich była duża oglądalność takich materiałów, zarówno w czasie trwania LIVE-a, jak i później już po jego zakończeniu.

Żeby nie być gołosłownym, przedstawiamy zestawienie kilku niesamowitych transmisji, które szturmem podbiły Facebooka i odbiły się szerokim echem w świecie biznesu i marketingu internetowego, notując świetne wyniki oglądalności.

Przygotuj się na konkretną dawkę niesamowitych i inspirujących LIVE-ów.

NBC News – Mapa Wyborów

Z okazji wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych w 2016 roku, NBC News przygotowało transmisję LIVE podczas której wyświetlało mapę stanów oraz aktualne wyniki głosowania. Mapa zapełniania się wraz z kolejnymi wynikami. Jak się okazało… pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż na tę chwilę materiał przekroczył 36 milionów wyświetleń.

Prezentacja Forda z drewna

Ta transmisja to świetny przykład na to, że prezentowanie produktu przez LIVE-a może być bardzo efektywne. Możemy zobaczyć tutaj Forda, który wykonany jest z… drewna! LIVE trwał niespełna dwie minuty, ale już zdążył nabić 29 milionów wyświetleń.

Candace Payne – Chewbacca

Hitowy materiał. Video, które pobiło absolutnie wszystkie rekordy na Facebook Live. Candace Payne ubiera maskę postaci Gwiezdnych Wojen i zaczyna śmiechem zarażać innych. W chwili pisania tego artykułu, video zbliża się do niesamowitej liczby 171 milionów wyświetleń i jest aktualnym rekordem Facebooka. Zresztą, sama marka bardzo szybko zareagowała. Amerykankę do siedziby Facebooka zaprosił sam Mark Zuckerberg, poświęcając jej dodatkowo osobny post na Facebooku.

Ted Yoder- “Everybody Wants to Rule the World”

Doskonale wiesz, że posiadanie dobrego produktu czy usługi to jedno, ale dobry marketing i jego promocja to drugie. Nawet najlepszy produkt bez marketingu się nie obroni. Tak jest również z talentem. Posiadanie umiejętności to jedno, ale na nic to, jeżeli nikt o nas nie usłyszy. Przykład Teda Yoder’a bardzo dobrze pokazuje, że transmisja LIVE to znakomity sposób na naszą promocję. Ted Yoder zagrał na cymbałach utwór “Everybody Wants to Rule the World” i w mig zdobył popularność. Video właśnie zbliża się do 100 mln wyświetleń.

Mark Zuckerberg – Międzynarodowa Stacja Kosmiczna

Trzeba przyznać, że Mark Zuckerberg miewa świetne pomysły. Jednym z nich było na pewno założenie Facebooka. Jak się okazuje – również odnośnie transmisji na żywo. 1 czerwca 2016 przeprowadził świetnego LIVE-a, który nie dość, że osiągnął, jak dotychczas świetne wyniki wyświetleń (ponad 7 mln), to również maksymalnie zaangażował społeczność. LIVE został zrealizowany z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej z przebywającymi tam astronautami. Widzowie za pośrednictwem Marka Zuckerberga mogli zadawać im pytania.

BuzzFeed – Zegar LIVE

Nie nam oceniać opcje polityczne. Ktoś chyba jednak bardzo nie lubi nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych – Donalda Trumpa, gdyż przeprowadzona została transmisja, która… odlicza godziny do końca jego kadencji. Cóż.. BuzzFeed na pewno nie można odmówić pomysłowości, a także świetnego wyniku. Do tej pory materiał może poszczycić się ponad 55 mln wyświetleń.

Jak sam widzisz, transmisje na żywo mogą generować niesamowite wyniki. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby i Twoja transmisja znalazła się kiedyś w takim zestawieniu.

A jeżeli chcesz zacząć działać w takich transmisjach, marzysz o tym, aby były one coraz lepsze oraz zwiększały Twoją sprzedaż, sprawdź nasz e-book “Go LIVE! Jak zwiększyć swoją sprzedaż, dzięki transmisjom LIVE?”.


Also published on Medium.

Bartłomiej Dusza

Autor: Bartłomiej Dusza

Kocham pisać i tworzyć, a z tekstem mam do czynienia praktycznie od zawsze. Thomas Edison kiedyś powiedział: "Nie przepracowałem ani jednego dnia w swoim życiu. Wszystko to była przyjemność" - myślę, że identyfikuję się z tymi słowami, chociaż mam dopiero 25 lat. Zawsze marzyłem o tym, aby swoją pracę traktować jako przyjemność. Bardzo się cieszę, że realizuję jedno ze swoich marzeń, co pozwala mi wkładać w to całe swoje serce oraz duszę.

W Doodle Wolf zajmuję się m. in. prowadzeniem bloga, obsługą social media, tworzeniem skryptów oraz zgłębianiem i poznawaniem tajników video marketingu.

W wolnym czasie prowadzę własnego sportowego bloga, piszę opowiadania oraz wiersze. Z wielkim zamiłowaniem oglądam także wszelkie wydarzenia sportowe, a nieustannie towarzyszy mi muzyka rockowa oraz klasyczna.

Komentarzy: 12

Autor: Ewelina | 11 września 2017 o 11:31

Nigdy sama nie zdecydowalabym się na lajfa. Ale podziwiam osoby, które nagrywaja siebie albo coś wokół siebie. Czasami oglądam z ciekawości, ale są osoby, które tylko czekają na wpadkę. I rzeczywiście takie materiały mają ogromną oglądalność.

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 11 września 2017 o 11:52

To może czas zacząć nagrywać? 🙂

Autor: Pierwsza Dama | 11 września 2017 o 11:54

Dobra! Przekonałeś mnie do transmisji live 😀 Chociaż nie bez powodu wybrałam specjalizację dziennikarz prasowy :p

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 11 września 2017 o 11:56

Świetnie 🙂 To teraz czas, abyś podzieliła się z nami swoimi LIVE-ami 🙂

Autor: Karola | Życie Me | 14 września 2017 o 08:43

Nie powiem, przymierzałam się już kilka razy do video, ale chyba tego nie czuję. 🙁 W sumie transmisję na żywo mogłabym czasami zarzucić, ale zwykle szkoda mi czasu, albo… zapominam. 😀 To chyba znak, że akurat w do tej zabawy się nie nadają. Niech działają lepsi.

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 14 września 2017 o 08:54

Wiesz… to, że jeszcze nie zaczęłaś, wcale nie oznacza, że nie możesz być najlepsza. Oczywiście, video nie jest dla wszystkich. Wiele osób zdecydowanie lepiej czuje się w formie pisanej. Może kiedyś nadejdzie ten czas, że spróbujesz 🙂

Autor: Ewelina | 14 września 2017 o 09:01

Zawsze podziwiam osoby które bez oporów podejmują to wyzwanie jakim jest live 😉

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 14 września 2017 o 15:16

Chciałabyś spróbować się w LIVE-ach?

Autor: Ewelina | 21 września 2017 o 09:16

Wszystkie osoby, które prowadzą szkolenia po Livie mają więcej obserwujących, a ich produkty sprzedają się lepiej. Chyba głównym czynnikiem jest ich ukazany na żywo profesjonalizm.

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 21 września 2017 o 09:35

A Ty wykorzystujesz u siebie transmisje LIVE?

Autor: TATASAM.PL | 21 września 2017 o 10:13

Super artykuł.

Bartłomiej Dusza
Autor: Bartłomiej Dusza | 21 września 2017 o 10:14

Dziękujemy! 🙂

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *