Praktyczny poradnik przeprowadzania transmisji LIVE

Przeprowadzanie transmisji na żywo wśród swojej społeczności to jeden z najlepszych sposobów na integrację ze swoimi klientami. Dlatego też, przygotowaliśmy dla Was praktyczną instrukcję uruchamiania transmisji na żywo wszędzie tam, gdzie do przeprowadzenia live’a potrzebujesz jedynie smartfona (Facebook, Twitter, Instagram). W dzisiejszym artykule pominiemy YouTube’a, który co prawda pozwala od niedawna przeprowadzać transmisję LIVE na […]

TOP 10: najlepsze reklamy w formie animacji

27 kwietnia – tego dnia obchodzony jest Światowy Dzień Grafika. Z tej okazji przygotowaliśmy nasze subiektywne zestawienie TOP 10 spotów video, które zostały zrealizowane w formie animacji. Zapraszamy do oglądania: 10 – Volkswagen – 1966 Z czym Wam się kojarzy reklama Volkswagena? Z pięknymi i nowoczesnymi samochodami, które suną po drogach całego świata? Z pewnością […]

Webinar – czym jest i jak go wykorzystać?

Spotkania za pośrednictwem sieci stają się coraz bardziej powszechne i chyba nikogo już nie dziwią. Dlatego też, dzisiejszy artykuł będzie poświęcony narzędziu, które na przestrzeni lat zdobywa coraz większą popularność. Przed Państwem: webinar. Ten wpis będzie miał charakter wprowadzający i jest skierowany głównie do tych osób, które stawiają pierwsze kroki w webinarowym świecie i chciałyby […]

Top 10: najlepsze sportowe kampanie video

Już niedługo będziemy obchodzić „Dzień Sportu”, dlatego z tej okazji przygotowaliśmy dla Was nasz subiektywny ranking TOP 10 najciekawszych kampanii video związanych z ludźmi sportu. Fani wszelakiej aktywności – oto nasz subiektywny ranking: 10. T-Mobile W zestawieniu nie mogło oczywiście zabraknąć Roberta Lewandowskiego. Ta reklama wywoływała wśród ludzi różne odczucia, ale zdecydowaliśmy się ją zamieścić […]

Oficjalnie: Śląska gwara – największym marketingowym trendem!

Oczywiście, nasz artykuł o śląskim trendzie to tylko żart z okazji Prima Aprilis. Teraz zupełnie poważnie – gdybyście chcieli Doodle Video w języku śląskim. Nie ma problemu – to zupełnie poważnie! Dziś świat obiegła szokująca informacja! Jak się okazało – w Polsce od 5 lat przebywali naukowcy z Londynu, którzy badali nowe językowe trendy marketingowe. […]

Co sprzedaje najskuteczniej?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co sprzedaje najskuteczniej? Poszukiwania tego wyjątkowego czynnika trwają od dawna i przypominają poszukiwania Świętego Graala marketingowców i sprzedawców. Na tapetę były brane już różne tematy, jednak od jakiegoś czasu wszystko wskazuje na jedno, uniwersalne rozwiązanie. Pokażę Ci je na konkretnym przykładzie. Video, które rozśmiesza do łez Na samym początku […]

Co łączy doodle video i ulicznego rysownika?

Zazwyczaj pojawiają się, gdy za oknem temperatura rośnie. Spotkać ich można na całym świecie, lecz głównie zajmują rynki miast turystycznych. Wszędzie tam, gdzie można natknąć się na liczną publikę. Rozkładają sztalugi, do ręki biorą ołówek lub pędzel i malują. Nie istnieją konkretnie sprecyzowane wytyczne. Tworzą wszystko to, co tylko przyjdzie im do głowy lub to, […]

Persona – jak stworzyć idealne video

Jeżeli tworzysz treści video (czy jakiekolwiek inne tak naprawdę), warto, aby trafiały one do osób, które naprawdę będą zainteresowane tym o czym opowiadasz. Co Ci po osobach, które w ogóle nie skupią się na tym, co mówisz? Będąc szczerym – prawie nic. Dlatego też, dziś chcę  pokażę Ci narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł sprawnie formułować […]

Kolejne 5 błędów video marketingu

W dzisiejszym artykule przedstawiamy kolejne pięć błędów, których nie warto popełniać, jeżeli chcesz, aby Twoje działania video marketingowe były jak najbardziej skuteczne. Zanim rozpoczniesz czytanie, polecamy lekturę pierwszej części tego artykułu, którą możesz przeczytać tutaj. #1 – Tworzenie zbyt długich video Chcesz stworzyć swoje video i zawrzeć tam wiele wartościowych informacji? Świetnie! Wartościowe treści są […]

Jak wykorzystać video w branży prawnej?

Jesteś specjalistą w branży prawnej lub prowadzisz własną kancelarię? Być może zastanawiałeś się nad efektowną formą budowania wizerunku Twojej marki. Jak zapewne wiesz, prawny zakaz reklamy sprawia, że masz w tej kwestii dosyć ograniczone możliwości. Musisz uważać na każdym kroku, aby ktoś nie zarzucił Ci, że promujesz się w sposób niezgodny z przyjętymi zasadami. Dziś […]