Facebook pokochał video. Pokochaj je i Ty.

Facebook i video. Video i Facebook? Czy uważasz, że takie połączenie może mieć sens? Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy warto prowadzić działania video marketingowe w tej sferze komunikacji? Jak pokazują badania i kolejne ruchy włodarzy Facebooka, takie działania już teraz są bardzo pożądane, a w przyszłości… będą jeszcze bardziej. Video nową miłością Zuckerberga Mark Zuckerberg […]

Jak przeprowadzić DOBRY wywiad video?

Jedną z  fascynujących rzeczy, jaką oferuje video marketing, jest możliwość przeprowadzenia wywiadu. To niesamowicie ciekawy sposób wykorzystania kamery video. Możesz przy tym poznać wiele znakomitych osobowości, a przede wszystkim zadbać o pozytywny wizerunek Twojej firmy. Jednak czy wiesz, jak przeprowadzić wywiad video, aby faktycznie okazał się on dużym sukcesem, a nie wielką klapą? Co zrobić, aby […]

“Ubranie, które wybieramy musi być spójne z naszą rolą i tematem wystąpienia” – Wywiad z Aleksandrą Frątczak-Biś

Dziś naszym gościem jest Aleksandra Frątczak-Biś. Osobistyka stylistka, szkoleniowiec, autorka książek, a także ekspert od kreacji wizerunku osobistego. Z Aleksandrą Frątczak-Biś rozmawiamy na temat ubioru przed kamerą i podczas wystąpień. Jak duże znaczenie ma obecnie kwestia ubioru przed kamerą? Powiedzmy, że nie jest to żaden publiczny występ, a video, które sami nagrywamy. Zwraca się na […]

Szkolenie online – dlaczego warto?

Chęć edukacji, nieustannego rozwoju i poszerzania swojej wiedzy – to dobra cecha każdego przedsiębiorcy czy pracownika. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma, a wraz z nią cały Twój zespół (razem z Tobą) każdego dnia stawał się lepszy – musisz szukać okazji do zdobywania i poszerzania waszych horyzontów. Jednym z takich sposobów na skuteczny rozwój całego zespołu […]

“Warto wyznaczać sobie nasz zakres ekspertyzy” – Wywiad z Tomaszem Jaroszkiem

Zapraszamy Was do kolejnego wywiadu z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Dziś rozmawiamy z Tomaszem Jaroszkiem. Tomasz jest autorem kanału na YouTube – DoradcaTV. Kanał jest o inwestowaniu, finansach osobistych. Tomasz Jaroszek zgromadził tam społeczność prawie 9 tysięcy subskrybentów i jest ekspertem, którego chętnie zapraszają do programów telewizyjnych. W wywiadzie dzieli się swoją receptą oraz radami […]

Muzyka silnym bodźcem marketingowym

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wchodząc do galerii handlowej, do Twoich uszu docierają przyjemne melodie, które wprawiają Cię w dobry nastrój? Myślałeś o tym, czemu w wielu internetowych i telewizyjnych reklamach, śpiewają popularni artyści muzyczni? A może nuciłeś sobie jakąś piosenkę z reklamy “pod nosem”? Zaparz sobie dobrą kawę, poświęcić kilka minut i poznaj odpowiedzi […]

“Twitter pozwolił mi zaistnieć w świecie marketingu” – Wywiad z Dagmarą Pakulską

Dagmara Pakulska – o Twitterze wie chyba wszystko. Czołowa postać polskiego marketingu, wykładowca, szkoleniowiec. Dziś o Twitterze, video czy Niby-Prasówce rozmawiamy z Dagmarą Pakulską. Lubisz, gdy ktoś nazywa Cię Królową Twittera? Co czujesz, gdy ktoś umieszcza ten #hashtag obok nazwy Twojego profilu? Oczywiście, że lubię, gdy ktoś nazywa mnie w ten sposób. W końcu kogo […]

Jak skutecznie zaprezentować swój produkt?

Gdy czytasz: “prezentacja blendera” – jakie skojarzenia Ci się nasuwają? Może masz przed oczami kucharza, który stoi w kuchni i trzyma blender, opowiadając o tym, co potrafi? A może widzisz osobę, która wrzuca kolejno różne produkty do urządzenia i mówi, że dzięki niemu przygotujesz pyszny koktajl czy upieczesz smaczne ciasto? Nie tylko w przypadku blendera, […]

TOP 10 reklam z dobrze opowiedzianą historią

Dobrze opowiedziana historia to w dzisiejszych czasach nieoceniony element skutecznej kampanii video. Jest to czynnik, który sprawia, że reklama video dobrze działa, ponieważ nie krzyczy nachalnie “KUP TO!”, ale wciąga odbiorcę w swój świat i budzi to co najważniejsze, czyli emocje . Przedstawiamy Wam nasz subiektywny ranking 10 świetnie opowiedzianych historii w kampaniach video. 10 […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 1)

Czy chciałbyś poznać narzędzie, które sprawi, że Twój klient będzie jeszcze bardziej napalony na Twój produkt czy usługę? Narzędzie, które wzmocni w nim chęć zakupu i sprawi, że powie on: “Po prostu muszę to mieć!“. Jeżeli nie jesteś gotowy na to wyzwanie, to nie czytaj dalej tego artykułu. Technika zmienia video Na przestrzeni ostatnich 130 […]