Brand hero i jego rola w budowaniu marki

Brand hero i jego rola w budowaniu marki

Brand hero – bohater/maskotka marki. Czy posiadanie swojego własnego bohatera marki to infantylność/dziecinada czy może milowy krok w kierunku rozwoju marki? Motyw posiadania swojej maskotki jest mocno popularny w Stanach Zjednoczonych, np. wśród drużyn...
9 pomysłów na kanał na YouTube

9 pomysłów na kanał na YouTube

YouTube to obecnie najpopularniejszy serwis video na świecie. Globalna liczba jego użytkowników już jakiś czas temu przekroczyła miliard. W samej Polsce, z YouTube’a korzysta ponad 20 mln użytkowników. Popularność tego serwisu sprawia, że jest to świetne miejsce...
TOP10 reklam z branży komórkowej

TOP10 reklam z branży komórkowej

Apple, Samsung, LG czy Nokia – branża komórkowa od lat jest aktywną częścią rynku reklamowego, tworząc tym samym wiele świetnych spotów video. Na prośbę jednego z  czytelników, prezentujemy nasze subiektywne zestawienie 10 najlepszych reklam z branży komórkowej....
Jak marki współpracują z YouTuberami?

Jak marki współpracują z YouTuberami?

YouTube to obecnie najpopularniejszy serwis video na świecie. Według szacunkowych raportów z serwisu korzysta już ponad 1,3 mld użytkowników. W Polsce ta liczba przekroczyła już 20 mln. Każdego dnia na YouTube jest oglądanych nawet do 5 miliardów materiałów video, a w...
Telewizja może umrzeć?! Oto kilka dowodów

Telewizja może umrzeć?! Oto kilka dowodów

Reed Hastings – dyrektor generalny Netflixa, jakiś czas temu goszcząc w stolicy Meksyku, postawił dosyć odważną tezę, stwierdzając, że: Tradycyjna telewizja umrze do 2030 roku”. Szef Netflixa porównał ją do konia, który był dobry i potrzebny, dopóki nie...
TOP10 kampanii video na Walentynki

TOP10 kampanii video na Walentynki

Już 14 lutego będziemy obchodzić Walentynki. Ten dzień to kolejna uczta dla marketerów, gdyż w związku z Walentynkami, pojawia się mnóstwo świetnych spotów reklamowych. Jak największe marki podchodzą do tego tematu? Zapraszamy na nasze subiektywne zestawienie TOP10...
Jak marki wykorzystują AR?

Jak marki wykorzystują AR?

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień technologia ta zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Co więcej, spekuluje się,...