Pięć mitów związanych z video marketingiem

Przeglądając internet, można natknąć się na szereg różnorakich mitów i nieprawdziwych teorii na temat video marketingu. Jest to jest o tyle niepokojące, że wielu przedsiębiorców, poważnie zainteresowanych działaniami video marketingowymi, może skutecznie się do nich zrazić, trafiając na błędne informacje. Czy rzeczywiście video marketing posiada tyle wad? Niezupełnie! W dzisiejszym artykule obalimy pięć najpopularniejszych mitów […]

Social media – potężne narzędzia w budowaniu zasięgu video

Stworzyłeś świetny i wartościowy materiał video. Co teraz? Gdzie umieścić swoje filmy, aby ktoś mógł je w ogóle zobaczyć? Dziś przekażę Ci wiedzę, dzięki której będziesz w stanie zbudować duży zasięg swojego video i sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Wykorzystamy do tego social media. Zamieszczanie video i informacji o nim w mediach społecznościowych, pozwala skutecznie docierać […]

Opowiadanie historii, czyli jak skutecznie wyróżnić swoją firmę

Każdego roku na światowy rynek wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek. Niestety, rok później aż 70% z nich „wypada z gry”. Dlatego też, jeżeli nie chcesz, aby Twoją firmę spotkał ten sam los, musisz się wyróżnić, sprawić, że będziesz inny, niż konkurencja. Wyjątkowy i nieszablonowy! Dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać do tego opowiadanie historii. […]

Kiedy warto mówić (nie)poprawną polszczyzną?

“Po polskiemu” już od prawie 500 lat W 1562 roku zostało opublikowane jedno z najważniejszych zdań w historii polskiego słowa pisanego. To właśnie Mikołaj Rej jako pierwszy zaczął pisać i wydawać w języku polskim. Jego zdanie: „A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają” na stałe zapisało się w […]

Vimeo vs YouTube – co wybrać?

Przeglądając ostatnio fora internetowe, spotkałem się z wieloma pytaniami i „przepychankami” słownymi na temat wyższości YouTube nad Vimeo (i odwrotnie!) i ich wykorzystywania w działaniach promocyjnych firmy. Dyskusji nie było końca, a zwolennicy obu stron prześcigali się  w coraz to mocniejszych argumentach, aby przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść. Zainspirowany tą debatą, postanowiłem stworzyć artykuł […]

Jak zakochać w swoim kanale na YouTube?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i aktywnie działasz w serwisie YouTube, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak zwiększyć oglądalność na YouTube. Z pewnością chcesz, aby Twoja ciężka praca została doceniona, a filmy, które tworzysz, docierały do możliwie jak największej ilości odbiorców. Im więcej osób zobaczy Twoje video, tym przecież większa szansa na wzrost […]

Ciekawe kampanie video na Walentynki

Z racji, że już za niespełna tydzień będą obchodzone Walentynki, chcielibyśmy przedstawić Ci trzy ciekawe kampanie video, które w ostatnich latach były emitowane z okazji tego święta. Mamy nadzieję, że to zestawienie będzie dla Ciebie inspiracją do stworzenia własnego video, dzięki któremu będziesz mógł efektywnie promować i rozwijać swoją markę. Aby Ci to ułatwić, do […]

Szukasz pracownika? Nagraj video i promuj swoją markę.

Jako przedsiębiorca prawdopodobnie doświadczyłeś już chwili, w której postanowiłeś zatrudnić nowego pracownika. Istnieje również duże prawdopodobieństwo, że będziesz robić to także w przyszłości – i to jeszcze nieraz. Bez większego znaczenia jest to, czy będziesz się zajmował procesem rekrutacji osobiście czy możesz będziesz zlecał to zadanie działowi HR. Koniec końców, w mniejszym bądź większym stopniu, […]

Podążaj za marzeniem, czyli luźna recenzja animacji “Pearl”

W piątek na naszym fan page’u informowaliśmy Was o tym, że animacja „Pearl” autorstwa Patricka Osborne’a została nominowana do Oscara w kategorii „Najlepszy krótkometrażowy film animowany”. I nie byłoby w tym nic specjalnie dziwnego, bo nagrody w tej kategorii są przyznawane od 1932 roku. Tym razem oprócz animacji “Pearl”  zostały wyróżnione jeszcze cztery inne produkcje […]

Jak w prosty sposób wytłumaczyć skomplikowane idee?

Być może zdarzyła Ci się kiedyś sytuacja, gdy chciałeś wytłumaczyć coś skomplikowanego swoim klientom, ale brakowało Ci pomysłu na realizację. Tekst nie spełniał wymagań, gdyż rozpisywałeś się coraz bardziej, a druga strona zamiast więcej, wiedziała coraz mniej. To zupełnie normalna sytuacja, ponieważ czasami zdarza się tak, że pomimo najszczerszych chęci, nie da się przedstawić czegoś […]