Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 3)

Czas na trzecią część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1 i część 2). Jeżeli działasz w jednej z tych branż – ten […]

Czy Facebook zostanie platformą video?

W środowisku mediów społecznościowych coraz częściej i śmielej padają stwierdzenia o rywalizacji na linii Facebook – YouTube. Nieoficjalnie mówi się, że Mark Zuckerberg obrał sobie za cel dogonienie i zdetronizowanie serwisu Google’a i stania się największa platformą video na świecie. O ile możliwość zdetronizowania video-giganta, jakim jest YouTube, wydaje się w najbliższej przyszłości raczej mało […]

Dlaczego warto wykorzystywać video na Instagram?

Popularność social mediów z każdym dniem przybiera na sile. Eksperci ds. wizerunku w sieci są zgodni: jeżeli tylko widzimy potencjał i możliwości, nasza marka powinna być obecna w możliwie jak największej liczbie social mediów. Facebook, Twitter, Instagram czy Google+ – to tylko przykładowe profile, z których marka powinna korzystać. Ostatnio podczas jednego LIVE-a z serii […]

O tym, jak “czasowstrzymywacz” podbił rynek

W 2005 roku sieć telefonii komórkowej – Simplus postanowił, że działania marketingowe powierzy agencji PZL. Agencja postawiła na krótkie, zabawne filmy reklamowe, w której główną rolę zagrał Kabaret Mumio. Jak się okazało… decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Reklamy sieci Plus w mig zdobyły popularność, stając się obiektem pozytywnych dyskusji. Niektóre ze zwrotów na stałe […]

Co LIVE może dać marce?

Z dnia na dzień LIVE-y stają się coraz bardziej popularne. Obecnie praktycznie każdy z większych portali społecznościowych ma możliwość przeprowadzania transmisji LIVE. Transmitować na żywo możemy przecież zarówno na Facebooku, YouTube, Twitterze czy Instagramie. Co więcej, możemy do tego celu wykorzystywać również zewnętrzne oprogramowanie, które daje nam zdecydowanie większe możliwości pod względem pokazywania treści. Wiele […]

Facebook pokochał video. Pokochaj je i Ty.

Facebook i video. Video i Facebook? Czy uważasz, że takie połączenie może mieć sens? Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy warto prowadzić działania video marketingowe w tej sferze komunikacji? Jak pokazują badania i kolejne ruchy włodarzy Facebooka, takie działania już teraz są bardzo pożądane, a w przyszłości… będą jeszcze bardziej. Video nową miłością Zuckerberga Mark Zuckerberg […]

Szkolenie online – dlaczego warto?

Chęć edukacji, nieustannego rozwoju i poszerzania swojej wiedzy – to dobra cecha każdego przedsiębiorcy czy pracownika. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma, a wraz z nią cały Twój zespół (razem z Tobą) każdego dnia stawał się lepszy – musisz szukać okazji do zdobywania i poszerzania waszych horyzontów. Jednym z takich sposobów na skuteczny rozwój całego zespołu […]

Muzyka silnym bodźcem marketingowym

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wchodząc do galerii handlowej, do Twoich uszu docierają przyjemne melodie, które wprawiają Cię w dobry nastrój? Myślałeś o tym, czemu w wielu internetowych i telewizyjnych reklamach, śpiewają popularni artyści muzyczni? A może nuciłeś sobie jakąś piosenkę z reklamy “pod nosem”? Zaparz sobie dobrą kawę, poświęcić kilka minut i poznaj odpowiedzi […]

Persona – jak stworzyć idealne video

Jeżeli tworzysz treści video (czy jakiekolwiek inne tak naprawdę), warto, aby trafiały one do osób, które naprawdę będą zainteresowane tym o czym opowiadasz. Co Ci po osobach, które w ogóle nie skupią się na tym, co mówisz? Będąc szczerym – prawie nic. Dlatego też, dziś chcę  pokażę Ci narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł sprawnie formułować […]

Jak wykorzystać video w branży prawnej?

Jesteś specjalistą w branży prawnej lub prowadzisz własną kancelarię? Być może zastanawiałeś się nad efektowną formą budowania wizerunku Twojej marki. Jak zapewne wiesz, prawny zakaz reklamy sprawia, że masz w tej kwestii dosyć ograniczone możliwości. Musisz uważać na każdym kroku, aby ktoś nie zarzucił Ci, że promujesz się w sposób niezgodny z przyjętymi zasadami. Dziś […]