Muzyka silnym bodźcem marketingowym

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wchodząc do galerii handlowej, do Twoich uszu docierają przyjemne melodie, które wprawiają Cię w dobry nastrój? Myślałeś o tym, czemu w wielu internetowych i telewizyjnych reklamach, śpiewają popularni artyści muzyczni? A może nuciłeś sobie jakąś piosenkę z reklamy “pod nosem”? Zaparz sobie dobrą kawę, poświęcić kilka minut i poznaj odpowiedzi […]

Jak skutecznie zaprezentować swój produkt?

Gdy czytasz: “prezentacja blendera” – jakie skojarzenia Ci się nasuwają? Może masz przed oczami kucharza, który stoi w kuchni i trzyma blender, opowiadając o tym, co potrafi? A może widzisz osobę, która wrzuca kolejno różne produkty do urządzenia i mówi, że dzięki niemu przygotujesz pyszny koktajl czy upieczesz smaczne ciasto? Nie tylko w przypadku blendera, […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 1)

Czy chciałbyś poznać narzędzie, które sprawi, że Twój klient będzie jeszcze bardziej napalony na Twój produkt czy usługę? Narzędzie, które wzmocni w nim chęć zakupu i sprawi, że powie on: “Po prostu muszę to mieć!“. Jeżeli nie jesteś gotowy na to wyzwanie, to nie czytaj dalej tego artykułu. Technika zmienia video Na przestrzeni ostatnich 130 […]

7 skutecznych sposobów w walce ze stresem przed kamerą!

Czy znasz to uczucie, gdy wychodzisz przed kamerę, wciskasz przycisk i nagle okazuje się, że nie wiesz, co mówić? W gardle zaczyna robić się sucho, wypowiadane zdania to jeden wielki bełkot, a całego Ciebie zaczyna ogarniać panika. Jeżeli znajome Ci są te (lub inne) objawy, to najprawdopodobniej padłeś ofiarą “przedkamerowego” stresu. To właśnie stres od […]

Sekret zdobywania klientów w jednym prostym kroku!

Człowiek w swoim życiu boryka się z różnymi problemami, które spędzają mu sen z powiek. Nieustannie chce je pokonywać oraz wyeliminować po to, aby móc żyć szczęśliwie i cieszyć się każdą chwilą. Jeżeli więc potrafisz zaproponować sposób na skuteczne rozwiązanie któregoś z nich, możesz liczyć na stały dopływ klientów. Problemy, problemy, problemy… Jak myślisz: po […]

Praktyczny poradnik przeprowadzania transmisji LIVE

Przeprowadzanie transmisji na żywo wśród swojej społeczności to jeden z najlepszych sposobów na integrację ze swoimi klientami. Dlatego też, przygotowaliśmy dla Was praktyczną instrukcję uruchamiania transmisji na żywo wszędzie tam, gdzie do przeprowadzenia live’a potrzebujesz jedynie smartfona (Facebook, Twitter, Instagram). W dzisiejszym artykule pominiemy YouTube’a, który co prawda pozwala od niedawna przeprowadzać transmisję LIVE na […]

Webinar – czym jest i jak go wykorzystać?

Spotkania za pośrednictwem sieci stają się coraz bardziej powszechne i chyba nikogo już nie dziwią. Dlatego też, dzisiejszy artykuł będzie poświęcony narzędziu, które na przestrzeni lat zdobywa coraz większą popularność. Przed Państwem: webinar. Ten wpis będzie miał charakter wprowadzający i jest skierowany głównie do tych osób, które stawiają pierwsze kroki w webinarowym świecie i chciałyby […]

Co sprzedaje najskuteczniej?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co sprzedaje najskuteczniej? Poszukiwania tego wyjątkowego czynnika trwają od dawna i przypominają poszukiwania Świętego Graala marketingowców i sprzedawców. Na tapetę były brane już różne tematy, jednak od jakiegoś czasu wszystko wskazuje na jedno, uniwersalne rozwiązanie. Pokażę Ci je na konkretnym przykładzie. Video, które rozśmiesza do łez Na samym początku […]

Co łączy doodle video i ulicznego rysownika?

Zazwyczaj pojawiają się, gdy za oknem temperatura rośnie. Spotkać ich można na całym świecie, lecz głównie zajmują rynki miast turystycznych. Wszędzie tam, gdzie można natknąć się na liczną publikę. Rozkładają sztalugi, do ręki biorą ołówek lub pędzel i malują. Nie istnieją konkretnie sprecyzowane wytyczne. Tworzą wszystko to, co tylko przyjdzie im do głowy lub to, […]

Persona – jak stworzyć idealne video

Jeżeli tworzysz treści video (czy jakiekolwiek inne tak naprawdę), warto, aby trafiały one do osób, które naprawdę będą zainteresowane tym o czym opowiadasz. Co Ci po osobach, które w ogóle nie skupią się na tym, co mówisz? Będąc szczerym – prawie nic. Dlatego też, dziś chcę  pokażę Ci narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł sprawnie formułować […]