Prosty sposób na poprawę Twojego video marketingu!

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że stworzyłeś video, myślałeś, że jest fantastyczne, ale po jego udostępnieniu okazało się, że pomimo wysokiej oglądalności, efekt jest daleki od zamierzonego? A może liczyłeś na większy przyrost nowych klientów? Co by to nie było – mam dla Ciebie złotą radę na poprawę skuteczności Twojego video marketingu! Prosty sposób na […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 2)

Zapraszamy do drugiej części artykułu, w którym przedstawiamy praktyczne zastosowania wirtualnej rzeczywistości w działaniach marketingowych firm z najróżniejszych branż. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części, koniecznie nadrób zaległości, gdyż omawiamy tam, czym jest technika wirtualnej rzeczywistości, a także przedstawiamy krótką historię video. Zajrzyj tam również, gdyż może się okazać, że przedstawiliśmy tam rozwiązania właśnie dla […]

Facebook pokochał video. Pokochaj je i Ty.

Facebook i video. Video i Facebook? Czy uważasz, że takie połączenie może mieć sens? Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy warto prowadzić działania video marketingowe w tej sferze komunikacji? Jak pokazują badania i kolejne ruchy włodarzy Facebooka, takie działania już teraz są bardzo pożądane, a w przyszłości… będą jeszcze bardziej. Video nową miłością Zuckerberga Mark Zuckerberg […]

Jak przeprowadzić DOBRY wywiad video?

Jedną z  fascynujących rzeczy, jaką oferuje video marketing, jest możliwość przeprowadzenia wywiadu. To niesamowicie ciekawy sposób wykorzystania kamery video. Możesz przy tym poznać wiele znakomitych osobowości, a przede wszystkim zadbać o pozytywny wizerunek Twojej firmy. Jednak czy wiesz, jak przeprowadzić wywiad video, aby faktycznie okazał się on dużym sukcesem, a nie wielką klapą? Co zrobić, aby […]

Szkolenie online – dlaczego warto?

Chęć edukacji, nieustannego rozwoju i poszerzania swojej wiedzy – to dobra cecha każdego przedsiębiorcy czy pracownika. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma, a wraz z nią cały Twój zespół (razem z Tobą) każdego dnia stawał się lepszy – musisz szukać okazji do zdobywania i poszerzania waszych horyzontów. Jednym z takich sposobów na skuteczny rozwój całego zespołu […]

Muzyka silnym bodźcem marketingowym

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wchodząc do galerii handlowej, do Twoich uszu docierają przyjemne melodie, które wprawiają Cię w dobry nastrój? Myślałeś o tym, czemu w wielu internetowych i telewizyjnych reklamach, śpiewają popularni artyści muzyczni? A może nuciłeś sobie jakąś piosenkę z reklamy “pod nosem”? Zaparz sobie dobrą kawę, poświęcić kilka minut i poznaj odpowiedzi […]

Jak skutecznie zaprezentować swój produkt?

Gdy czytasz: “prezentacja blendera” – jakie skojarzenia Ci się nasuwają? Może masz przed oczami kucharza, który stoi w kuchni i trzyma blender, opowiadając o tym, co potrafi? A może widzisz osobę, która wrzuca kolejno różne produkty do urządzenia i mówi, że dzięki niemu przygotujesz pyszny koktajl czy upieczesz smaczne ciasto? Nie tylko w przypadku blendera, […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 1)

Czy chciałbyś poznać narzędzie, które sprawi, że Twój klient będzie jeszcze bardziej napalony na Twój produkt czy usługę? Narzędzie, które wzmocni w nim chęć zakupu i sprawi, że powie on: “Po prostu muszę to mieć!“. Jeżeli nie jesteś gotowy na to wyzwanie, to nie czytaj dalej tego artykułu. Technika zmienia video Na przestrzeni ostatnich 130 […]

7 skutecznych sposobów w walce ze stresem przed kamerą!

Czy znasz to uczucie, gdy wychodzisz przed kamerę, wciskasz przycisk i nagle okazuje się, że nie wiesz, co mówić? W gardle zaczyna robić się sucho, wypowiadane zdania to jeden wielki bełkot, a całego Ciebie zaczyna ogarniać panika. Jeżeli znajome Ci są te (lub inne) objawy, to najprawdopodobniej padłeś ofiarą “przedkamerowego” stresu. To właśnie stres od […]

Sekret zdobywania klientów w jednym prostym kroku!

Człowiek w swoim życiu boryka się z różnymi problemami, które spędzają mu sen z powiek. Nieustannie chce je pokonywać oraz wyeliminować po to, aby móc żyć szczęśliwie i cieszyć się każdą chwilą. Jeżeli więc potrafisz zaproponować sposób na skuteczne rozwiązanie któregoś z nich, możesz liczyć na stały dopływ klientów. Problemy, problemy, problemy… Jak myślisz: po […]