Doodle video – jak możesz je wykorzystać?

Doodle video to animacja, w której na białym tle widać dłoń, która rysuje szereg obrazów, tworząc tym samym interesującą historię. O ile ta forma animacji w Stanach Zjednoczonych jest prawdziwym hitem, to na naszym rynku nie jest jeszcze zbyt powszechna. Wielokrotnie – telefonicznie, mailowo czy to w komentarzach w naszych social mediach, pojawiały się pytania, […]

TOP10 reklam czekolady

12 kwietnia – Światowy Dzień Czekolady. Ten popularny i niepozorny prostokącik zawojował świat i stał się jedną z najpopularniejszych słodkich przekąsek. Powszechnie znane jest jej lecznicze działanie na chandrę, ból głowy, przeziębienie, problemy w pracy, problemy w domu… Po prostu – czekolada nie pyta, czekolada rozumie! Czekolada namiętnie zjadana jest w każdym z krajów świata. […]

Jak wykorzystać video na LinkedIn?

LinkedIn to jedna z ostatnich platform społecznościowych, która wprowadziła u siebie możliwość dodawania video. Ten fakt wcale jednak nie oznacza, że wykorzystywanie video w tym serwisie daje mniejsze możliwości. Wręcz przeciwnie! Jak zatem możesz wykorzystać video i LinkedIn’a do tego, aby promować swoją markę? Przekonaj się! Video na LinkedIn – czy aby najmniejsze możliwości? Jak […]

Pokemon GO – fenomen aplikacji AR

Technologia Augmented Reality, zwana też technologią AR, czy też po prostu rozszerzoną rzeczywistością. Największe marki świata dostrzegając wzrastający trend AR i wypuszczają kolejne aplikacje zrealizowane przy pomocy tej technologii. Dziś o jednej z najbardziej dochodowych, najpopularniejszych i najgłośniejszych aplikacji wykorzystujących technologię AR – Pokemon GO. Czym jest Pokemon GO? O tej aplikacji i popularnych Pokemonach […]

Brand hero i jego rola w budowaniu marki

Brand hero – bohater/maskotka marki. Czy posiadanie swojego własnego bohatera marki to infantylność/dziecinada czy może milowy krok w kierunku rozwoju marki? Motyw posiadania swojej maskotki jest mocno popularny w Stanach Zjednoczonych, np. wśród drużyn sportowych. Koszykówka, futbol amerykański czy hokej na lodzie – wszystkie najpopularniejsze amerykańskie drużyny, już od samego powstania, posiadają jednocześnie swoją własną […]

9 pomysłów na kanał na YouTube

YouTube to obecnie najpopularniejszy serwis video na świecie. Globalna liczba jego użytkowników już jakiś czas temu przekroczyła miliard. W samej Polsce, z YouTube’a korzysta ponad 20 mln użytkowników. Popularność tego serwisu sprawia, że jest to świetne miejsce dla marek na promocję swojego biznesu, budowanie wizerunku eksperta czy nawiązywaniu silnych relacji ze społecznością. Jakiś czas temu […]

TOP10 reklam z branży komórkowej

Apple, Samsung, LG czy Nokia – branża komórkowa od lat jest aktywną częścią rynku reklamowego, tworząc tym samym wiele świetnych spotów video. Na prośbę jednego z  czytelników, prezentujemy nasze subiektywne zestawienie 10 najlepszych reklam z branży komórkowej. Zapraszamy do zapoznania i oglądania rankingu, gdyż jest to dawka video marketingu na naprawdę najwyższym poziomie. 10 – […]

Jak marki współpracują z YouTuberami?

YouTube to obecnie najpopularniejszy serwis video na świecie. Według szacunkowych raportów z serwisu korzysta już ponad 1,3 mld użytkowników. W Polsce ta liczba przekroczyła już 20 mln. Każdego dnia na YouTube jest oglądanych nawet do 5 miliardów materiałów video, a w każdej minucie użytkownicy przesyłają około 300 godzin treści. YouTube to już nie tylko rozrywka […]

“Widzów traktuję jak kumpli, których lubię ze wzajemnością.” – Wywiad z Pauliną Mikułą

Jak stworzyć popularny kanał na YouTube, gromadzić dookoła siebie zaangażowaną społeczność i tworzyć ciekawe materiały? O tym (i nie tylko) opowiada Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej. Paulina może pochwalić się imponującą liczbą 333 tysięcy subskrypcji, a także ponad 26 mln wyświetleń wszystkich filmów na swoim kanale.   Skąd pomysł na kanał i jego tematykę? […]

Telewizja może umrzeć?! Oto kilka dowodów

Reed Hastings – dyrektor generalny Netflixa, jakiś czas temu goszcząc w stolicy Meksyku, postawił dosyć odważną tezę, stwierdzając, że: Tradycyjna telewizja umrze do 2030 roku”. Szef Netflixa porównał ją do konia, który był dobry i potrzebny, dopóki nie dostaliśmy samochodu. Czy słowa włodarza amerykańskiego giganta mogą być prorocze? Tak naprawdę trudno ferować ostateczny wyrok, ale […]