“VR z pewnością znajdzie swoje stałe i codzienne zastosowanie” – Wywiad z Remigiuszem Laskowskim

Zapraszamy na najnowszy wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Tym razem bohaterem jest Remigiuszem Laskowskim” – CEO portalu VRPolska. W wywiadzie rozmawiamy m. in. o wirtualnej rzeczywistości, jej przyszłości, a także o tym, jak można wykorzystywać ją w marketingu i biznesie. Jak to się stało, że zacząłeś zajmować się wirtualną rzeczywistością? Wszystko zaczęło się od […]

“Wydawanie czasopisma wzmacnia wizerunek marki jako eksperta” – Wywiad z Katarzyną Granops-Szkodą

Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Dziś z Katarzyną Granops-Szkodą rozmawiamy o Facebooku, magazynie SprawnyMarketing oraz panujących trendach. Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej […]

Najlepsze spoty z Mikołajem

6 grudnia obchodzimy wspomnienie świętego Mikołaja – biskupa z Miry. W naszym kraju dzień ten funkcjonuje pod nazwą “Mikołajki”. Według legend i wierzeń, św. Mikołaj z Miry pochodził z bogatej rodziny i miał obdarowywać potrzebujących ludzi podarkami i prezentami, czyniąc to w nocy po kryjomu. Istniejący przez wieki wizerunek świętego biskupa zmieniła dopiero na początku […]

Wojny marek cz. 2, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Ponieważ poprzedni artykuł, bardzo przypadł Wam do gustu i wyraziliście chęć kontynuacji, z ogromną satysfakcją prezentujemy drugą część “Wojen marek”. Jeszcze raz dziękujemy za zaufanie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części, możesz nadrobić to tutaj. Nie przedłużając… czas na drugą rundę! Coca-Cola vs. Pepsi – starcie nr 25217812 Nasz poprzedni artykuł zakończyliśmy spotami dwóch największych […]

Wojny marek, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Czasami mam wrażenie, że wojny reklamowe marek przypominają ring bokserski. Cały czas trzeba być czujnym i uważać na to, czy przeciwnik nie wyprowadzi ciosu…. A jeżeli już tak się zdarzy, to natychmiast odpowiedzieć, najlepiej ze zdwojoną siłą. A publika z zapartym tchem obserwuje te wymiany ciosów i świetnie się bawi. Na przestrzeni lat największe marki […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 3)

Czas na trzecią część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1 i część 2). Jeżeli działasz w jednej z tych branż – ten […]

Czy Facebook zostanie platformą video?

W środowisku mediów społecznościowych coraz częściej i śmielej padają stwierdzenia o rywalizacji na linii Facebook – YouTube. Nieoficjalnie mówi się, że Mark Zuckerberg obrał sobie za cel dogonienie i zdetronizowanie serwisu Google’a i stania się największa platformą video na świecie. O ile możliwość zdetronizowania video-giganta, jakim jest YouTube, wydaje się w najbliższej przyszłości raczej mało […]

“Trzeba po prostu zacząć!” – Wywiad z Magdaleną Pawłowską

Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Dziś naszym gościem jest Magdalena Pawłowska. Magdalena to ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o marketing internetowy i sprzedaż ich wiedzy opakowanej w kursy online. Autorka książki “Jedna Kampania do Wolności”. Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem. […]

6 faktów, które sprawią, że pokochasz video marketing

Jeżeli zastanawiasz się, czy ten “cały” video marketing ma w ogóle jakiś sens… pozwól, że zaproszę Cię w krótką wycieczkę po 6 faktach dotyczących video marketingu. Czy jest w nich moc? Osobiście uważam, że tak, ale ostateczną decyzję pozostawiam Tobie. Zapoznaj się z nimi i sam zadecyduj. Nie przedłużając zbędnego wstępniaka – zaczynajmy! W 2021 […]

Darmowe sposoby promocji video!

Jeżeli stworzyłeś lub posiadasz materiał video – świetnie. Pewnie teraz chciałbyś, aby jak najwięcej osób go zobaczyło, prawda? To oczywiste. Jeżeli chcesz działać w video marketingu, to z pewnością oczekujesz, że Twoje video dotrze do jak największej liczby osób, dzięki czemu będziesz miał możliwość zwiększania rozpoznawalności Twojej marki i polepszania wskaźników sprzedaży. Musisz jednak wiedzieć, […]