Jak zakochać w swoim kanale na YouTube?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i aktywnie działasz w serwisie YouTube, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak zwiększyć oglądalność na YouTube. Z pewnością chcesz, aby Twoja ciężka praca została doceniona, a filmy, które tworzysz, docierały do możliwie jak największej ilości odbiorców. Im więcej osób zobaczy Twoje video, tym przecież większa szansa na wzrost […]

Ciekawe kampanie video na Walentynki

Z racji, że już za niespełna tydzień będą obchodzone Walentynki, chcielibyśmy przedstawić Ci trzy ciekawe kampanie video, które w ostatnich latach były emitowane z okazji tego święta. Mamy nadzieję, że to zestawienie będzie dla Ciebie inspiracją do stworzenia własnego video, dzięki któremu będziesz mógł efektywnie promować i rozwijać swoją markę. Aby Ci to ułatwić, do […]

Szukasz pracownika? Nagraj video i promuj swoją markę.

Jako przedsiębiorca prawdopodobnie doświadczyłeś już chwili, w której postanowiłeś zatrudnić nowego pracownika. Istnieje również duże prawdopodobieństwo, że będziesz robić to także w przyszłości – i to jeszcze nieraz. Bez większego znaczenia jest to, czy będziesz się zajmował procesem rekrutacji osobiście czy możesz będziesz zlecał to zadanie działowi HR. Koniec końców, w mniejszym bądź większym stopniu, […]

Podążaj za marzeniem, czyli luźna recenzja animacji “Pearl”

W piątek na naszym fan page’u informowaliśmy Was o tym, że animacja „Pearl” autorstwa Patricka Osborne’a została nominowana do Oscara w kategorii „Najlepszy krótkometrażowy film animowany”. I nie byłoby w tym nic specjalnie dziwnego, bo nagrody w tej kategorii są przyznawane od 1932 roku. Tym razem oprócz animacji “Pearl”  zostały wyróżnione jeszcze cztery inne produkcje […]

Jak w prosty sposób wytłumaczyć skomplikowane idee?

Być może zdarzyła Ci się kiedyś sytuacja, gdy chciałeś wytłumaczyć coś skomplikowanego swoim klientom, ale brakowało Ci pomysłu na realizację. Tekst nie spełniał wymagań, gdyż rozpisywałeś się coraz bardziej, a druga strona zamiast więcej, wiedziała coraz mniej. To zupełnie normalna sytuacja, ponieważ czasami zdarza się tak, że pomimo najszczerszych chęci, nie da się przedstawić czegoś […]

8 Błędów Video Marketingu

W poprzednich artykułach poruszałem istotę video marketingu i jego znaczącej roli w działaniach marketingowych Twojego przedsiębiorstwa. To prawda, video marketing daje pozytywne następstwa. Należy jednak pamiętać, że sam fakt stosowania video marketingu nie wystarczy. Musisz jeszcze robić to dobrze, wystrzegając się kilku podstawowych  błędów. Dlaczego? Zły marketing video sprawia, że zamiast spodziewanych korzyści, Twoja firma doświadczy negatywnych […]

Jak wykorzystać Dzień Babci i Dziadka w budowaniu relacji z naszą marką?

Już za niespełna dwa tygodnie będziemy obchodzić Dzień Babci i Dzień Dziadka. Odpowiednio 21 i 22 stycznia większość wnuków będzie składała im najserdeczniejsze życzenia. Jednak, czy te dni to jedynie powód do tego, aby podzielić się z nimi radością i miłymi słowami? Oczywiście, że nie! Jak się okazuje – tego typu święta rodzinne to znakomita […]

Jaka forma video będzie najlepsza dla Twojej firmy?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad potęgą komunikatu video? A gdybym Ci powiedział, że dzięki niemu możesz zwiększyć liczbę klientów, a co z tym związane, zyski swojej firmy? Jeżeli to właśnie jest Twoim marzeniem – teraz masz możliwość jego spełnienia! Pozwól więc, że zabiorę Cię w podróż po video marketingu. Video marketing w dzisiejszych czasach staje […]

Co lepsze: video on-line, czy reklama telewizyjna?

Chyba wszyscy przedsiębiorcy chcą efektywnie prowadzić oraz rozwijać swoją firmę. Dlatego prędzej czy później, powinni skorzystać z pewnego narzędzia, które umożliwi im skuteczne promowanie swojego przedsiębiorstwa, produktów lub usług. Tym narzędziem jest reklama video w Internecie. Ściślej ujmując, pokażę, dlaczego video marketing jest lepszym sposobem promocji, niż reklama telewizyjna. Reklama telewizyjna – z pewnością, oglądając […]

Pięć powodów, dlaczego warto zająć się video marketingiem

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz skutecznie promować swoją markę, usługę lub produkt, warto, abyś zaczął wykorzystywać w tym celu video marketing. Jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie odpowiednie, w dzisiejszym artykule przedstawiam Ci pięć powodów, dla których warto zająć się video marketingiem: Ludzie wolą video, niż tekst Nie da się ukryć, […]