Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 4)

Czas na czwartą część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1, część 2, część 3). A co tym razem ciekawego? Zapraszamy! Volkswagen szkoli […]

TOP 10 piłkarskich spotów video

Mundial trwa w najlepsze. Z każdym dniem emocje stają się coraz większe. Jednak Mistrzostwa Świata to nie tylko nie lada gratka dla fanów futbolu, ale również dla miłośników dobrego video marketingu. Dlaczego? Przy okazji imprez piłkarskich powstaje wiele świetnych spotów osadzonych w tematyce futbolu. Dlatego też, idąc z duchem czasu i pozostając w klimacie piłkarskich […]

8 kroków do popularnego video na Facebooku

Kontynuujemy naszą serię artykułów o zwiększaniu popularności video w poszczególnych mediach społecznościowych. Po dzieleniu się wiedzą na temat Twittera i Instagrama, przyszedł czas na najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, czyli Facebook. Słowem wstępu… Nie da się ukryć, że Facebook coraz bardziej zmierza w kierunku video. Rozwój platformy Watch, premiowanie treści video w swoim algorytmie – […]

Startup niczym film fabularny

Wielu osobom słowo „startup” kojarzy się z „Doliną Krzemową”, młodością, iPhonem oraz szeroko pojętą wolnością. W dzisiejszych czasach tworzenie nowej firmy jest po prostu „cool” i dlatego możemy zauważyć na rynku niezliczoną ilość nowych aplikacji, portali czy nawet firm zalążkowych ubiegających się o wysokie dofinansowania. Dlaczego zatem większość „fantastycznych” i „innowacyjnych” pomysłów upada? Odpowiedź jest […]

Wywołaj skojarzenia z Twoją marką!

Tworzenie video ma wiele zalet. Możesz w krótkim czasie przekazać odbiorcom maksymalnie wiele informacji czy skutecznie docierać do umysłu swojego klienta. Oprócz tego, video to również znakomita okazja do tego, aby zacząć wywoływać skojarzenia z Twoją marką. Spokojnie, to wcale nie jest trudne. Dziś udowodnię Ci, że za pomocą kilku prostych trików, możesz zwiększać zapamiętywanie […]

Kolejne 10 spotów z dobrym storytellingiem (cz. 3)

Z racji, że nasze poprzednie zestawienia reklam z dobrze opowiedzianą historią spotkały się ze sporą popularnością, specjalnie dla Was zdecydowaliśmy się przygotować kolejną część. Jeżeli macie ochotę na dobry storytelling – to zapraszamy do oglądania. Zanim zaczniecie czytać (i oglądać), koniecznie najpierw zapoznajcie się z poprzednimi częściami, aby mieć pewność, że nic Was nie ominie […]

Instagram – 7 kroków do popularnego video

O popularności Instagrama nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Pod koniec 2017 roku Instagram miał blisko 600 mln użytkowników, a wpływy z reklam wyniosły ponad 4 miliardy dolarów. Badania wskazują, że popularność Instagrama będzie znacząco rosła. Według eMarketera, do 2021 roku liczba użytkowników na Instagramie wzrośnie do 927,9 mln. Jeszcze bardziej imponująco to wygląda, gdy połączy […]

Wojny marek cz. 3, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Ciągle docierają do nas pozytywne informacje zwrotne dotyczące naszych artykułów z cyklu “Wojny Marek”. Skoro więc chcecie kolejne brandowe potyczki, to nam nie pozostaje nic innego, jak stworzyć trzecią część. A jeżeli jeszcze nie czytaliście dwóch pierwszych, to czym prędzej nadróbcie zaległości. Możecie to zrobić tutaj i tutaj. Gotowi na starcie nr 3? No to […]

Jak marki wykorzystują technologię AR? (część 2)

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Zapraszamy na drugą część artykułu, w którym pokazujemy jak marki/start-upy wykorzystują u siebie technologię AR. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części artykułu, koniecznie nadrób […]

Doodle video – jak możesz je wykorzystać?

Doodle video to animacja, w której na białym tle widać dłoń, która rysuje szereg obrazów, tworząc tym samym interesującą historię. O ile ta forma animacji w Stanach Zjednoczonych jest prawdziwym hitem, to na naszym rynku nie jest jeszcze zbyt powszechna. Wielokrotnie – telefonicznie, mailowo czy to w komentarzach w naszych social mediach, pojawiały się pytania, […]