Jak marki wykorzystują AR?

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień technologia ta zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Co więcej, spekuluje się, że w przeciągu kilku lat, rozszerzona rzeczywistość ma szansę stać się tak samo powszechna i popularna, jak smartfony […]

TOP10 reklam z branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna to branża, która w tworzeniu znakomitych spotów video, czuje się “jak ryba w wodzie”. Każdego roku największe marki motoryzacyjne wypuszczają na rynek video wiele fantastycznych reklam. Dlatego też, zainspirowani tym faktem, stworzyliśmy dla Was subiektywne zestawienie najlepszych reklam z branży motoryzacyjnej. Gotowi? No to START – zobaczymy, kto będzie pierwszy na mecie. 10 […]

Video CV – atrakcyjna forma rekrutacji

Kilka miesięcy temu na naszym blogu zachęcaliśmy do stworzenia video-ogłoszenia o pracę, jako alternatywy dla tradycyjnego ogłoszenia. Przedstawialiśmy również korzyści, jakie może zyskać marka, dzięki takiemu typowi ogłoszenia. O tym wszystkim (i nie tylko) możecie przeczytać tutaj. Skoro wystawiasz ogłoszenie o pracę, to z pewnością oczekujesz, że będziesz dostawał CV kandydatów, wśród których znajdziesz swojego […]

“Dobry LIVE to przede wszystkim dobra rozmowa z publicznością” – Wywiad z Mariuszem Łodygą

Czas na kolejny wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Dziś naszym rozmówcą jest Mariusz Łodyga, który zdradza sekret prowadzenia udanych i skutecznych LIVE-ów. Mariusz Łodyga. Strateg, konsultant, trener – Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą, marketingiem, Public Relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding. W biznesie od 13 lat. Założyciel i właściciel […]

Dlaczego marki rezygnują z działań video marketingowych?

Według Digital Marketing Institute, jednym z wiodących trendów w mediach społecznościowych w 2018 roku będzie właśnie video. Nie da się ukryć, że duży wpływ na popularność video ma fakt, że wszelkie algorytmy w mediach społecznościowych promują tego typu treści (Facebook, Twitter czy Instagram). Jest to ważna informacja dla marek, które mogą wykorzystać taką formę przekazu […]

TOP10 świątecznych kampanii video

“Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta” – z każdym dniem utwór Coca-Coli coraz bardziej przybiera na sile. W końcu Boże Narodzenie już za niespełna cztery dni! Aby umilić Wam to radosne oczekiwanie… przygotowaliśmy dla Was zestawienie TOP10 najciekawszych (według nas) świątecznych kampanii video. Wybór jest oczywiście mocno subiektywny, dlatego gorąco zachęcamy do dzielenia się swoimi […]

“VR z pewnością znajdzie swoje stałe i codzienne zastosowanie” – Wywiad z Remigiuszem Laskowskim

Zapraszamy na najnowszy wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Tym razem bohaterem jest Remigiuszem Laskowskim” – CEO portalu VRPolska. W wywiadzie rozmawiamy m. in. o wirtualnej rzeczywistości, jej przyszłości, a także o tym, jak można wykorzystywać ją w marketingu i biznesie. Jak to się stało, że zacząłeś zajmować się wirtualną rzeczywistością? Wszystko zaczęło się od […]

“Wydawanie czasopisma wzmacnia wizerunek marki jako eksperta” – Wywiad z Katarzyną Granops-Szkodą

Zapraszamy na kolejny wywiad z cyklu “Rozmowy z Wilkami”. Dziś z Katarzyną Granops-Szkodą rozmawiamy o Facebooku, magazynie SprawnyMarketing oraz panujących trendach. Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej […]

Najlepsze spoty z Mikołajem

6 grudnia obchodzimy wspomnienie świętego Mikołaja – biskupa z Miry. W naszym kraju dzień ten funkcjonuje pod nazwą “Mikołajki”. Według legend i wierzeń, św. Mikołaj z Miry pochodził z bogatej rodziny i miał obdarowywać potrzebujących ludzi podarkami i prezentami, czyniąc to w nocy po kryjomu. Istniejący przez wieki wizerunek świętego biskupa zmieniła dopiero na początku […]

Wojny marek cz. 2, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Ponieważ poprzedni artykuł, bardzo przypadł Wam do gustu i wyraziliście chęć kontynuacji, z ogromną satysfakcją prezentujemy drugą część “Wojen marek”. Jeszcze raz dziękujemy za zaufanie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części, możesz nadrobić to tutaj. Nie przedłużając… czas na drugą rundę! Coca-Cola vs. Pepsi – starcie nr 25217812 Nasz poprzedni artykuł zakończyliśmy spotami dwóch największych […]