Kolejne 5 błędów video marketingu

W dzisiejszym artykule przedstawiamy kolejne pięć błędów, których nie warto popełniać, jeżeli chcesz, aby Twoje działania video marketingowe były jak najbardziej skuteczne. Zanim rozpoczniesz czytanie, polecamy lekturę pierwszej części tego artykułu, którą możesz przeczytać tutaj. #1 – Tworzenie zbyt długich video Chcesz stworzyć swoje video i zawrzeć tam wiele wartościowych informacji? Świetnie! Wartościowe treści są […]

Jak wykorzystać video w branży prawnej?

Jesteś specjalistą w branży prawnej lub prowadzisz własną kancelarię? Być może zastanawiałeś się nad efektowną formą budowania wizerunku Twojej marki. Jak zapewne wiesz, prawny zakaz reklamy sprawia, że masz w tej kwestii dosyć ograniczone możliwości. Musisz uważać na każdym kroku, aby ktoś nie zarzucił Ci, że promujesz się w sposób niezgodny z przyjętymi zasadami. Dziś […]

Pięć mitów związanych z video marketingiem

Przeglądając internet, można natknąć się na szereg różnorakich mitów i nieprawdziwych teorii na temat video marketingu. Jest to jest o tyle niepokojące, że wielu przedsiębiorców, poważnie zainteresowanych działaniami video marketingowymi, może skutecznie się do nich zrazić, trafiając na błędne informacje. Czy rzeczywiście video marketing posiada tyle wad? Niezupełnie! W dzisiejszym artykule obalimy pięć najpopularniejszych mitów […]

Social media – potężne narzędzia w budowaniu zasięgu video

Stworzyłeś świetny i wartościowy materiał video. Co teraz? Gdzie umieścić swoje filmy, aby ktoś mógł je w ogóle zobaczyć? Dziś przekażę Ci wiedzę, dzięki której będziesz w stanie zbudować duży zasięg swojego video i sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Wykorzystamy do tego social media. Zamieszczanie video i informacji o nim w mediach społecznościowych, pozwala skutecznie docierać […]

Opowiadanie historii, czyli jak skutecznie wyróżnić swoją firmę

Każdego roku na światowy rynek wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek. Niestety, rok później aż 70% z nich „wypada z gry”. Dlatego też, jeżeli nie chcesz, aby Twoją firmę spotkał ten sam los, musisz się wyróżnić, sprawić, że będziesz inny, niż konkurencja. Wyjątkowy i nieszablonowy! Dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać do tego opowiadanie historii. […]

Kiedy warto mówić (nie)poprawną polszczyzną?

“Po polskiemu” już od prawie 500 lat W 1562 roku zostało opublikowane jedno z najważniejszych zdań w historii polskiego słowa pisanego. To właśnie Mikołaj Rej jako pierwszy zaczął pisać i wydawać w języku polskim. Jego zdanie: „A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają” na stałe zapisało się w […]

Vimeo vs YouTube – co wybrać?

Przeglądając ostatnio fora internetowe, spotkałem się z wieloma pytaniami i „przepychankami” słownymi na temat wyższości YouTube nad Vimeo (i odwrotnie!) i ich wykorzystywania w działaniach promocyjnych firmy. Dyskusji nie było końca, a zwolennicy obu stron prześcigali się  w coraz to mocniejszych argumentach, aby przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść. Zainspirowany tą debatą, postanowiłem stworzyć artykuł […]

Jak zakochać w swoim kanale na YouTube?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i aktywnie działasz w serwisie YouTube, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak zwiększyć oglądalność na YouTube. Z pewnością chcesz, aby Twoja ciężka praca została doceniona, a filmy, które tworzysz, docierały do możliwie jak największej ilości odbiorców. Im więcej osób zobaczy Twoje video, tym przecież większa szansa na wzrost […]

Ciekawe kampanie video na Walentynki

Z racji, że już za niespełna tydzień będą obchodzone Walentynki, chcielibyśmy przedstawić Ci trzy ciekawe kampanie video, które w ostatnich latach były emitowane z okazji tego święta. Mamy nadzieję, że to zestawienie będzie dla Ciebie inspiracją do stworzenia własnego video, dzięki któremu będziesz mógł efektywnie promować i rozwijać swoją markę. Aby Ci to ułatwić, do […]

Szukasz pracownika? Nagraj video i promuj swoją markę.

Jako przedsiębiorca prawdopodobnie doświadczyłeś już chwili, w której postanowiłeś zatrudnić nowego pracownika. Istnieje również duże prawdopodobieństwo, że będziesz robić to także w przyszłości – i to jeszcze nieraz. Bez większego znaczenia jest to, czy będziesz się zajmował procesem rekrutacji osobiście czy możesz będziesz zlecał to zadanie działowi HR. Koniec końców, w mniejszym bądź większym stopniu, […]