utworzone przez Bartłomiej Dusza | sie 2, 2018 | Okiem Wilka, Trendy i Inspiracje
Brand hero, czyli maskotka/bohater marki. Pomaga klientowi zapamiętać markę. Tworzy z konsumentami relacje, wywołuje skojarzenia i buduje pozytywny wizerunek. O tym, jak zbudować swojego brand hero, jakie potencjalne korzyści może dać nam maskotka marki –...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | cze 28, 2018 | Okiem Wilka, Trendy i Inspiracje
Czas na czwartą część artykułu z serii „Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | maj 10, 2018 | Okiem Wilka, Trendy i Inspiracje
Ciągle docierają do nas pozytywne informacje zwrotne dotyczące naszych artykułów z cyklu „Wojny Marek”. Skoro więc chcecie kolejne brandowe potyczki, to nam nie pozostaje nic innego, jak stworzyć trzecią część. A jeżeli jeszcze nie czytaliście dwóch...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | kwi 20, 2018 | Okiem Wilka, Porady
Doodle video to animacja, w której na białym tle widać dłoń, która rysuje szereg obrazów, tworząc tym samym interesującą historię. O ile ta forma animacji w Stanach Zjednoczonych jest prawdziwym hitem, to na naszym rynku nie jest jeszcze zbyt powszechna. Wielokrotnie...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | mar 29, 2018 | Okiem Wilka, Porady, Trendy i Inspiracje
Technologia Augmented Reality, zwana też technologią AR, czy też po prostu rozszerzoną rzeczywistością. Największe marki świata dostrzegając wzrastający trend AR i wypuszczają kolejne aplikacje zrealizowane przy pomocy tej technologii. Dziś o jednej z najbardziej...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | lut 15, 2018 | Okiem Wilka
Reed Hastings – dyrektor generalny Netflixa, jakiś czas temu goszcząc w stolicy Meksyku, postawił dosyć odważną tezę, stwierdzając, że: Tradycyjna telewizja umrze do 2030 roku”. Szef Netflixa porównał ją do konia, który był dobry i potrzebny, dopóki nie...