Brand hero – kolejne przykłady wykorzystania

Brand hero, czyli maskotka/bohater marki. Pomaga klientowi zapamiętać markę. Tworzy z konsumentami relacje, wywołuje skojarzenia i buduje pozytywny wizerunek. O tym, jak zbudować swojego brand hero, jakie potencjalne korzyści może dać nam maskotka marki – pisaliśmy w tym artykule. Podaliśmy również kilka przykładów marek, które w swojej strategii marketingowej wykorzystywały motyw maskotki marki. Dotarły jednak […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 4)

Czas na czwartą część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1, część 2, część 3). A co tym razem ciekawego? Zapraszamy! Volkswagen szkoli […]

Wojny marek cz. 3, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Ciągle docierają do nas pozytywne informacje zwrotne dotyczące naszych artykułów z cyklu “Wojny Marek”. Skoro więc chcecie kolejne brandowe potyczki, to nam nie pozostaje nic innego, jak stworzyć trzecią część. A jeżeli jeszcze nie czytaliście dwóch pierwszych, to czym prędzej nadróbcie zaległości. Możecie to zrobić tutaj i tutaj. Gotowi na starcie nr 3? No to […]

Doodle video – jak możesz je wykorzystać?

Doodle video to animacja, w której na białym tle widać dłoń, która rysuje szereg obrazów, tworząc tym samym interesującą historię. O ile ta forma animacji w Stanach Zjednoczonych jest prawdziwym hitem, to na naszym rynku nie jest jeszcze zbyt powszechna. Wielokrotnie – telefonicznie, mailowo czy to w komentarzach w naszych social mediach, pojawiały się pytania, […]

Pokemon GO – fenomen aplikacji AR

Technologia Augmented Reality, zwana też technologią AR, czy też po prostu rozszerzoną rzeczywistością. Największe marki świata dostrzegając wzrastający trend AR i wypuszczają kolejne aplikacje zrealizowane przy pomocy tej technologii. Dziś o jednej z najbardziej dochodowych, najpopularniejszych i najgłośniejszych aplikacji wykorzystujących technologię AR – Pokemon GO. Czym jest Pokemon GO? O tej aplikacji i popularnych Pokemonach […]

Telewizja może umrzeć?! Oto kilka dowodów

Reed Hastings – dyrektor generalny Netflixa, jakiś czas temu goszcząc w stolicy Meksyku, postawił dosyć odważną tezę, stwierdzając, że: Tradycyjna telewizja umrze do 2030 roku”. Szef Netflixa porównał ją do konia, który był dobry i potrzebny, dopóki nie dostaliśmy samochodu. Czy słowa włodarza amerykańskiego giganta mogą być prorocze? Tak naprawdę trudno ferować ostateczny wyrok, ale […]

Jak marki wykorzystują AR?

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień technologia ta zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Co więcej, spekuluje się, że w przeciągu kilku lat, rozszerzona rzeczywistość ma szansę stać się tak samo powszechna i popularna, jak smartfony […]

Video CV – atrakcyjna forma rekrutacji

Kilka miesięcy temu na naszym blogu zachęcaliśmy do stworzenia video-ogłoszenia o pracę, jako alternatywy dla tradycyjnego ogłoszenia. Przedstawialiśmy również korzyści, jakie może zyskać marka, dzięki takiemu typowi ogłoszenia. O tym wszystkim (i nie tylko) możecie przeczytać tutaj. Skoro wystawiasz ogłoszenie o pracę, to z pewnością oczekujesz, że będziesz dostawał CV kandydatów, wśród których znajdziesz swojego […]

Dlaczego marki rezygnują z działań video marketingowych?

Według Digital Marketing Institute, jednym z wiodących trendów w mediach społecznościowych w 2018 roku będzie właśnie video. Nie da się ukryć, że duży wpływ na popularność video ma fakt, że wszelkie algorytmy w mediach społecznościowych promują tego typu treści (Facebook, Twitter czy Instagram). Jest to ważna informacja dla marek, które mogą wykorzystać taką formę przekazu […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 3)

Czas na trzecią część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1 i część 2). Jeżeli działasz w jednej z tych branż – ten […]