Co LIVE może dać marce?

Co LIVE może dać marce?

Z dnia na dzień LIVE-y stają się coraz bardziej popularne. Obecnie praktycznie każdy z większych portali społecznościowych ma możliwość przeprowadzania transmisji LIVE. Transmitować na żywo możemy przecież zarówno na Facebooku, YouTube, Twitterze czy Instagramie. Co...
Facebook pokochał video. Pokochaj je i Ty.

Facebook pokochał video. Pokochaj je i Ty.

Facebook i video. Video i Facebook? Czy uważasz, że takie połączenie może mieć sens? Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy warto prowadzić działania video marketingowe w tej sferze komunikacji? Jak pokazują badania i kolejne ruchy włodarzy Facebooka, takie działania już...
Szkolenie online – dlaczego warto?

Szkolenie online – dlaczego warto?

Chęć edukacji, nieustannego rozwoju i poszerzania swojej wiedzy – to dobra cecha każdego przedsiębiorcy czy pracownika. Jeżeli chcesz, aby Twoja firma, a wraz z nią cały Twój zespół (razem z Tobą) każdego dnia stawał się lepszy – musisz szukać okazji do...
Muzyka silnym bodźcem marketingowym

Muzyka silnym bodźcem marketingowym

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego wchodząc do galerii handlowej, do Twoich uszu docierają przyjemne melodie, które wprawiają Cię w dobry nastrój? Myślałeś o tym, czemu w wielu internetowych i telewizyjnych reklamach, śpiewają popularni artyści muzyczni? A może...
Persona – jak stworzyć idealne video

Persona – jak stworzyć idealne video

Jeżeli tworzysz treści video (czy jakiekolwiek inne tak naprawdę), warto, aby trafiały one do osób, które naprawdę będą zainteresowane tym o czym opowiadasz. Co Ci po osobach, które w ogóle nie skupią się na tym, co mówisz? Będąc szczerym – prawie nic. Dlatego...