utworzone przez Bartłomiej Dusza | mar 1, 2018 | Porady
YouTube to obecnie najpopularniejszy serwis video na świecie. Według szacunkowych raportów z serwisu korzysta już ponad 1,3 mld użytkowników. W Polsce ta liczba przekroczyła już 20 mln. Każdego dnia na YouTube jest oglądanych nawet do 5 miliardów materiałów video, a w...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | sty 11, 2018 | Okiem Wilka, Porady
Kilka miesięcy temu na naszym blogu zachęcaliśmy do stworzenia video-ogłoszenia o pracę, jako alternatywy dla tradycyjnego ogłoszenia. Przedstawialiśmy również korzyści, jakie może zyskać marka, dzięki takiemu typowi ogłoszenia. O tym wszystkim (i nie tylko) możecie...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | gru 28, 2017 | Okiem Wilka, Porady
Według Digital Marketing Institute, jednym z wiodących trendów w mediach społecznościowych w 2018 roku będzie właśnie video. Nie da się ukryć, że duży wpływ na popularność video ma fakt, że wszelkie algorytmy w mediach społecznościowych promują tego typu treści...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | lis 23, 2017 | Porady
Ponieważ poprzedni artykuł, bardzo przypadł Wam do gustu i wyraziliście chęć kontynuacji, z ogromną satysfakcją prezentujemy drugą część „Wojen marek”. Jeszcze raz dziękujemy za zaufanie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części, możesz nadrobić to...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | lis 16, 2017 | Porady
Czasami mam wrażenie, że wojny reklamowe marek przypominają ring bokserski. Cały czas trzeba być czujnym i uważać na to, czy przeciwnik nie wyprowadzi ciosu…. A jeżeli już tak się zdarzy, to natychmiast odpowiedzieć, najlepiej ze zdwojoną siłą. A publika z...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | paź 19, 2017 | Porady
Jeżeli zastanawiasz się, czy ten „cały” video marketing ma w ogóle jakiś sens… pozwól, że zaproszę Cię w krótką wycieczkę po 6 faktach dotyczących video marketingu. Czy jest w nich moc? Osobiście uważam, że tak, ale ostateczną decyzję pozostawiam...