Kolejne świetne reklamy z branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna wypuściła na rynek wiele świetnych spotów reklamowych. Nie da się ukryć, że udział branży moto w rynku reklamowym jest bardzo duży. Dlatego też, my postanowiliśmy wypuścić drugą część artykułu, w której przedstawiamy najlepsze spoty reklamowe z branży motoryzacyjnej. Jeżeli nie czytałeś jeszcze pierwszej części, to czym prędzej nadrób zaległości. Możesz to zrobić tutaj. […]

Jak szybko znaleźć aktora do reklamy?

Potęga wykorzystywania video do promocji swojego biznesu, produktu czy usługi podkreślana jest na każdym kroku. Z każdym rokiem video zaczyna wyrastać na lidera wśród trendów marketingowych. Co jednak w sytuacji, gdy chcesz stworzyć materiał video, a nie masz osób, w które w nim wystąpią? Video: badania, statystyki, dane Badania, wyniki i statystyki są jednoznaczne. Video […]

Storytelling w video – kolejne inspirujące przykłady

Jak zapewne wiecie, dobrego storytellingu nigdy za wiele. Dobry storytelling jest w cenie. A z racji, że docierają do nas sygnały, że jesteście spragnieni zestawień z takimi reklamami, nie pozostaje nam nic innego, jak zaprosić Was do kolejnego zestawienia spotów z dobrą historią. Zanim jednak przejdziecie do oglądania poniższych video, zapraszamy Was do zapoznania się […]

Brand hero – kolejne przykłady wykorzystania

Brand hero, czyli maskotka/bohater marki. Pomaga klientowi zapamiętać markę. Tworzy z konsumentami relacje, wywołuje skojarzenia i buduje pozytywny wizerunek. O tym, jak zbudować swojego brand hero, jakie potencjalne korzyści może dać nam maskotka marki – pisaliśmy w tym artykule. Podaliśmy również kilka przykładów marek, które w swojej strategii marketingowej wykorzystywały motyw maskotki marki. Dotarły jednak […]

Doodle video – efektywny sposób przekazywania wiedzy

W jednym z naszych ostatnich artykułów podawaliśmy praktyczne sposoby wykorzystania doodle video. Jedną z nich było doodle video jako  video edukacyjne. Dzięki temu za pomocą doodle video możesz ekranizować artykuły, podcasty, myśli i przekazywać wiedzę zdecydowanie skuteczniej, niż w jakikolwiek inny sposób. Nie wierzysz? Przeczytaj do końca ten artykuł, a przekonasz się, jak to działa. […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 4)

Czas na czwartą część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1, część 2, część 3). A co tym razem ciekawego? Zapraszamy! Volkswagen szkoli […]

TOP 10 piłkarskich spotów video

Mundial trwa w najlepsze. Z każdym dniem emocje stają się coraz większe. Jednak Mistrzostwa Świata to nie tylko nie lada gratka dla fanów futbolu, ale również dla miłośników dobrego video marketingu. Dlaczego? Przy okazji imprez piłkarskich powstaje wiele świetnych spotów osadzonych w tematyce futbolu. Dlatego też, idąc z duchem czasu i pozostając w klimacie piłkarskich […]

Startup niczym film fabularny

Wielu osobom słowo „startup” kojarzy się z „Doliną Krzemową”, młodością, iPhonem oraz szeroko pojętą wolnością. W dzisiejszych czasach tworzenie nowej firmy jest po prostu „cool” i dlatego możemy zauważyć na rynku niezliczoną ilość nowych aplikacji, portali czy nawet firm zalążkowych ubiegających się o wysokie dofinansowania. Dlaczego zatem większość „fantastycznych” i „innowacyjnych” pomysłów upada? Odpowiedź jest […]

Kolejne 10 spotów z dobrym storytellingiem (cz. 3)

Z racji, że nasze poprzednie zestawienia reklam z dobrze opowiedzianą historią spotkały się ze sporą popularnością, specjalnie dla Was zdecydowaliśmy się przygotować kolejną część. Jeżeli macie ochotę na dobry storytelling – to zapraszamy do oglądania. Zanim zaczniecie czytać (i oglądać), koniecznie najpierw zapoznajcie się z poprzednimi częściami, aby mieć pewność, że nic Was nie ominie […]

Instagram – 7 kroków do popularnego video

O popularności Instagrama nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Pod koniec 2017 roku Instagram miał blisko 600 mln użytkowników, a wpływy z reklam wyniosły ponad 4 miliardy dolarów. Badania wskazują, że popularność Instagrama będzie znacząco rosła. Według eMarketera, do 2021 roku liczba użytkowników na Instagramie wzrośnie do 927,9 mln. Jeszcze bardziej imponująco to wygląda, gdy połączy […]