Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 4)

Czas na czwartą część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1, część 2, część 3). A co tym razem ciekawego? Zapraszamy! Volkswagen szkoli […]

TOP 10 piłkarskich spotów video

Mundial trwa w najlepsze. Z każdym dniem emocje stają się coraz większe. Jednak Mistrzostwa Świata to nie tylko nie lada gratka dla fanów futbolu, ale również dla miłośników dobrego video marketingu. Dlaczego? Przy okazji imprez piłkarskich powstaje wiele świetnych spotów osadzonych w tematyce futbolu. Dlatego też, idąc z duchem czasu i pozostając w klimacie piłkarskich […]

Startup niczym film fabularny

Wielu osobom słowo „startup” kojarzy się z „Doliną Krzemową”, młodością, iPhonem oraz szeroko pojętą wolnością. W dzisiejszych czasach tworzenie nowej firmy jest po prostu „cool” i dlatego możemy zauważyć na rynku niezliczoną ilość nowych aplikacji, portali czy nawet firm zalążkowych ubiegających się o wysokie dofinansowania. Dlaczego zatem większość „fantastycznych” i „innowacyjnych” pomysłów upada? Odpowiedź jest […]

Kolejne 10 spotów z dobrym storytellingiem (cz. 3)

Z racji, że nasze poprzednie zestawienia reklam z dobrze opowiedzianą historią spotkały się ze sporą popularnością, specjalnie dla Was zdecydowaliśmy się przygotować kolejną część. Jeżeli macie ochotę na dobry storytelling – to zapraszamy do oglądania. Zanim zaczniecie czytać (i oglądać), koniecznie najpierw zapoznajcie się z poprzednimi częściami, aby mieć pewność, że nic Was nie ominie […]

Instagram – 7 kroków do popularnego video

O popularności Instagrama nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Pod koniec 2017 roku Instagram miał blisko 600 mln użytkowników, a wpływy z reklam wyniosły ponad 4 miliardy dolarów. Badania wskazują, że popularność Instagrama będzie znacząco rosła. Według eMarketera, do 2021 roku liczba użytkowników na Instagramie wzrośnie do 927,9 mln. Jeszcze bardziej imponująco to wygląda, gdy połączy […]

Wojny marek cz. 3, czyli o wyśmiewaniu konkurencji w reklamach

Ciągle docierają do nas pozytywne informacje zwrotne dotyczące naszych artykułów z cyklu “Wojny Marek”. Skoro więc chcecie kolejne brandowe potyczki, to nam nie pozostaje nic innego, jak stworzyć trzecią część. A jeżeli jeszcze nie czytaliście dwóch pierwszych, to czym prędzej nadróbcie zaległości. Możecie to zrobić tutaj i tutaj. Gotowi na starcie nr 3? No to […]

Pokemon GO – fenomen aplikacji AR

Technologia Augmented Reality, zwana też technologią AR, czy też po prostu rozszerzoną rzeczywistością. Największe marki świata dostrzegając wzrastający trend AR i wypuszczają kolejne aplikacje zrealizowane przy pomocy tej technologii. Dziś o jednej z najbardziej dochodowych, najpopularniejszych i najgłośniejszych aplikacji wykorzystujących technologię AR – Pokemon GO. Czym jest Pokemon GO? O tej aplikacji i popularnych Pokemonach […]

TOP10 kampanii video na Walentynki

Już 14 lutego będziemy obchodzić Walentynki. Ten dzień to kolejna uczta dla marketerów, gdyż w związku z Walentynkami, pojawia się mnóstwo świetnych spotów reklamowych. Jak największe marki podchodzą do tego tematu? Zapraszamy na nasze subiektywne zestawienie TOP10 najlepszych kampanii video na Walentynki 10 – Carlsberg Jeżeli spodziewasz się zwyczajnego wyjścia do kina, to możesz się […]

Chcesz ruszyć z LIVE-ami? Zobacz, kogo warto obserwować!

Z dnia na dzień transmisje LIVE na Facebooku stają się coraz bardziej popularne. Nie da się ukryć, że jest to świetny sposób promocji swojej marki i samego siebie. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy zestawienie osób, które robią naprawdę dobre i wartościowe LIVE-y. Niech te zestawienie będzie dla Was inspiracją i motywacją w kontekście własnych działań w […]

Jak marki wykorzystują AR?

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień technologia ta zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Co więcej, spekuluje się, że w przeciągu kilku lat, rozszerzona rzeczywistość ma szansę stać się tak samo powszechna i popularna, jak smartfony […]