8 kroków do popularnego video na Facebooku

Kontynuujemy naszą serię artykułów o zwiększaniu popularności video w poszczególnych mediach społecznościowych. Po dzieleniu się wiedzą na temat Twittera i Instagrama, przyszedł czas na najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, czyli Facebook. Słowem wstępu… Nie da się ukryć, że Facebook coraz bardziej zmierza w kierunku video. Rozwój platformy Watch, premiowanie treści video w swoim algorytmie – […]

Wywołaj skojarzenia z Twoją marką!

Tworzenie video ma wiele zalet. Możesz w krótkim czasie przekazać odbiorcom maksymalnie wiele informacji czy skutecznie docierać do umysłu swojego klienta. Oprócz tego, video to również znakomita okazja do tego, aby zacząć wywoływać skojarzenia z Twoją marką. Spokojnie, to wcale nie jest trudne. Dziś udowodnię Ci, że za pomocą kilku prostych trików, możesz zwiększać zapamiętywanie […]

Instagram – 7 kroków do popularnego video

O popularności Instagrama nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Pod koniec 2017 roku Instagram miał blisko 600 mln użytkowników, a wpływy z reklam wyniosły ponad 4 miliardy dolarów. Badania wskazują, że popularność Instagrama będzie znacząco rosła. Według eMarketera, do 2021 roku liczba użytkowników na Instagramie wzrośnie do 927,9 mln. Jeszcze bardziej imponująco to wygląda, gdy połączy […]

Jak marki wykorzystują technologię AR? (część 2)

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Zapraszamy na drugą część artykułu, w którym pokazujemy jak marki/start-upy wykorzystują u siebie technologię AR. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części artykułu, koniecznie nadrób […]

Doodle video – jak możesz je wykorzystać?

Doodle video to animacja, w której na białym tle widać dłoń, która rysuje szereg obrazów, tworząc tym samym interesującą historię. O ile ta forma animacji w Stanach Zjednoczonych jest prawdziwym hitem, to na naszym rynku nie jest jeszcze zbyt powszechna. Wielokrotnie – telefonicznie, mailowo czy to w komentarzach w naszych social mediach, pojawiały się pytania, […]

TOP10 reklam czekolady

12 kwietnia – Światowy Dzień Czekolady. Ten popularny i niepozorny prostokącik zawojował świat i stał się jedną z najpopularniejszych słodkich przekąsek. Powszechnie znane jest jej lecznicze działanie na chandrę, ból głowy, przeziębienie, problemy w pracy, problemy w domu… Po prostu – czekolada nie pyta, czekolada rozumie! Czekolada namiętnie zjadana jest w każdym z krajów świata. […]

Jak wykorzystać video na LinkedIn?

LinkedIn to jedna z ostatnich platform społecznościowych, która wprowadziła u siebie możliwość dodawania video. Ten fakt wcale jednak nie oznacza, że wykorzystywanie video w tym serwisie daje mniejsze możliwości. Wręcz przeciwnie! Jak zatem możesz wykorzystać video i LinkedIn’a do tego, aby promować swoją markę? Przekonaj się! Video na LinkedIn – czy aby najmniejsze możliwości? Jak […]

Pokemon GO – fenomen aplikacji AR

Technologia Augmented Reality, zwana też technologią AR, czy też po prostu rozszerzoną rzeczywistością. Największe marki świata dostrzegając wzrastający trend AR i wypuszczają kolejne aplikacje zrealizowane przy pomocy tej technologii. Dziś o jednej z najbardziej dochodowych, najpopularniejszych i najgłośniejszych aplikacji wykorzystujących technologię AR – Pokemon GO. Czym jest Pokemon GO? O tej aplikacji i popularnych Pokemonach […]

Brand hero i jego rola w budowaniu marki

Brand hero – bohater/maskotka marki. Czy posiadanie swojego własnego bohatera marki to infantylność/dziecinada czy może milowy krok w kierunku rozwoju marki? Motyw posiadania swojej maskotki jest mocno popularny w Stanach Zjednoczonych, np. wśród drużyn sportowych. Koszykówka, futbol amerykański czy hokej na lodzie – wszystkie najpopularniejsze amerykańskie drużyny, już od samego powstania, posiadają jednocześnie swoją własną […]

9 pomysłów na kanał na YouTube

YouTube to obecnie najpopularniejszy serwis video na świecie. Globalna liczba jego użytkowników już jakiś czas temu przekroczyła miliard. W samej Polsce, z YouTube’a korzysta ponad 20 mln użytkowników. Popularność tego serwisu sprawia, że jest to świetne miejsce dla marek na promocję swojego biznesu, budowanie wizerunku eksperta czy nawiązywaniu silnych relacji ze społecznością. Jakiś czas temu […]