utworzone przez Adam Mrowiec | lip 20, 2021 | Porady
W momencie, w którym wiemy, do kogo mówimy (a możesz się tego dowiedzieć z artykułów o tworzeniu persony) to warto wiedzieć co i jak chcemy powiedzieć, jak przedstawić naszą usługę lub produkt. Możesz skorzystać w tym celu… … z gotowego szablony skryptu...
utworzone przez Adam Mrowiec | maj 4, 2021 | Porady
W części pierwszej artykułu o tworzeniu persony odpowiedziałeś sobie mniej więcej kto jest Twoim idealnym klientem – do kogo mówisz. Pora zająć się kolejnym z trzech pytań, które podałem poprzednio: Gdzie ta osoba jest (w Internecie)? Przez jakie kanały możesz się z...
utworzone przez Adam Mrowiec | kwi 13, 2021 | Porady
Żeby nasze wideo reklamowe powstało (albo np. sam content na nasz kanał na YouTubie), to na samym początku musimy mieć na to jakiś… pomysł! I to nie tylko pomysł na scenariusz, ale przede wszystkim pomysł na to – do kogo my tak właściwie mówimy? Jedną z kwestii do...
utworzone przez Adam Mrowiec | mar 30, 2021 | YouTube
Na YouTubie możemy się znaleźć na 2 podstawowe sposoby. Podobnie jak w wyszukiwarce Google mamy część reklamową i część organiczną, dokładnie tak samo wygląda to na YouTubie. Pierwszy sposób to wyniki organiczne. To jest nasz content, który tworzymy na YouTube’a....
utworzone przez Adam Mrowiec | wrz 12, 2019 | Porady
Prowadzisz szkolenia, warsztaty lub występujesz na konferencjach? To bardzo dobrze, będzie Ci łatwiej wykorzystać video marketing do promocji swojej działalności. Tym bardziej, że działając w branży, która liczy 20 tys. przedsiębiorstw wyłącznie w Polsce, warto się na...
utworzone przez Adam Mrowiec | sty 11, 2019 | Porady
Osoby urodzone w latach 80 XX wieku dorastały oglądając animowane bajki, czytając komiksy o super bohaterach. Lata dwutysięczne to czas ogromnych triumfów filmów z uniwersum Marvela, czy konkurencyjnego DC. To czasy, gdy właśnie osoby urodzone po 1980 roku dochodzą do...