Autentyczność a rozrywka

W momencie, w którym wiemy, do kogo mówimy (a możesz się tego dowiedzieć z artykułów o tworzeniu persony) to warto wiedzieć co i jak chcemy powiedzieć, jak przedstawić naszą usługę lub produkt. Możesz skorzystać w tym celu… … z gotowego szablony skryptu...

Tworzenie persony – cz. 2

W części pierwszej artykułu o tworzeniu persony  odpowiedziałeś sobie mniej więcej kto jest Twoim idealnym klientem – do kogo mówisz. Pora zająć się kolejnym z trzech pytań, które podałem poprzednio: Gdzie ta osoba jest (w Internecie)? Przez jakie kanały możesz się z...
Tworzenie persony – cz. 1

Tworzenie persony – cz. 1

Żeby nasze wideo reklamowe powstało (albo np. sam content na nasz kanał na YouTubie), to na samym początku musimy mieć na to jakiś… pomysł! I to nie tylko pomysł na scenariusz, ale przede wszystkim pomysł na to – do kogo my tak właściwie mówimy? Jedną z kwestii do...
Reklama na YouTube

Reklama na YouTube

Na YouTubie możemy się znaleźć na 2 podstawowe sposoby. Podobnie jak w wyszukiwarce Google mamy część reklamową i część organiczną, dokładnie tak samo wygląda to na YouTubie. Pierwszy sposób to wyniki organiczne. To jest nasz content, który tworzymy na YouTube’a....
Jak wykorzystać video do promocji swoich szkoleń?

Jak wykorzystać video do promocji swoich szkoleń?

Prowadzisz szkolenia, warsztaty lub występujesz na konferencjach? To bardzo dobrze, będzie Ci łatwiej wykorzystać video marketing do promocji swojej działalności. Tym bardziej, że działając w branży, która liczy 20 tys. przedsiębiorstw wyłącznie w Polsce, warto się na...
Brand Hero, dlaczego Twoja marka go potrzebuje?

Brand Hero, dlaczego Twoja marka go potrzebuje?

Osoby urodzone w latach 80 XX wieku dorastały oglądając animowane bajki, czytając komiksy o super bohaterach. Lata dwutysięczne to czas ogromnych triumfów filmów z uniwersum Marvela, czy konkurencyjnego DC. To czasy, gdy właśnie osoby urodzone po 1980 roku dochodzą do...