Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 5)

Czas na piątą część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość ”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1, część 2, część 3, część 4). A co tym razem ciekawego? Zapraszamy! Branża […]

Te reklamy NIE POWINNY się ukazać!

Na naszym blogu tworzyliśmy już wiele zestawień, w których pokazywaliśmy przykłady dobrego video marketingu. Pisaliśmy już m. in. o storytellingu, animacjach, spotach samochodowych czy reklamach czekolady. Niestety, video marketing to nie tylko dobra zabawa, korzyści dla marki, ale również często szereg pomyłek, skandali i kryzysów wizerunkowych. Dlatego dzisiejszy artykuł to próba przytoczenia kilku reklam, które […]

Doodle video – efektywny sposób przekazywania wiedzy

W jednym z naszych ostatnich artykułów podawaliśmy praktyczne sposoby wykorzystania doodle video. Jedną z nich było doodle video jako  video edukacyjne. Dzięki temu za pomocą doodle video możesz ekranizować artykuły, podcasty, myśli i przekazywać wiedzę zdecydowanie skuteczniej, niż w jakikolwiek inny sposób. Nie wierzysz? Przeczytaj do końca ten artykuł, a przekonasz się, jak to działa. […]

Stare reklamy, które nadal są dobre

Jako przedsiębiorcy, marketerzy czy po prostu ludzie, mamy tendencję do powracania myślami w przeszłość. Często wspominamy naszego pierwszego klienta, dzień w którym założyliśmy własną firmę czy pierwszy napisany artykuł. Takie wspomnienia są bardzo silne i pomimo upływu wielu lat, ciągle bez problemu jesteśmy w stanie je odtworzyć i o nich opowiedzieć. Dzieje się tak z […]

Alternatywne miejsca nagrań, czyli gdzie można nagrywać oprócz studia?

Posiadanie własnego studia nagraniowego to chyba marzenie każdej osoby, która chce działać lub już działa w video marketingu. W końcu, możliwość nagrywania w takim studiu to jeszcze większa szansa na jeszcze lepsze nagranie. Profesjonalne oświetlenie, cisza, spokój, odpowiednia ilość miejsca. Wszystko to sprzyja jakości nagrania. Możliwość nagrywania w profesjonalnym studiu nie zawsze jest jednak możliwa. […]

8 kroków do popularnego video na Facebooku

Kontynuujemy naszą serię artykułów o zwiększaniu popularności video w poszczególnych mediach społecznościowych. Po dzieleniu się wiedzą na temat Twittera i Instagrama, przyszedł czas na najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, czyli Facebook. Słowem wstępu… Nie da się ukryć, że Facebook coraz bardziej zmierza w kierunku video. Rozwój platformy Watch, premiowanie treści video w swoim algorytmie – […]

Wywołaj skojarzenia z Twoją marką!

Tworzenie video ma wiele zalet. Możesz w krótkim czasie przekazać odbiorcom maksymalnie wiele informacji czy skutecznie docierać do umysłu swojego klienta. Oprócz tego, video to również znakomita okazja do tego, aby zacząć wywoływać skojarzenia z Twoją marką. Spokojnie, to wcale nie jest trudne. Dziś udowodnię Ci, że za pomocą kilku prostych trików, możesz zwiększać zapamiętywanie […]

Instagram – 7 kroków do popularnego video

O popularności Instagrama nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Pod koniec 2017 roku Instagram miał blisko 600 mln użytkowników, a wpływy z reklam wyniosły ponad 4 miliardy dolarów. Badania wskazują, że popularność Instagrama będzie znacząco rosła. Według eMarketera, do 2021 roku liczba użytkowników na Instagramie wzrośnie do 927,9 mln. Jeszcze bardziej imponująco to wygląda, gdy połączy […]

Jak marki wykorzystują technologię AR? (część 2)

Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Zapraszamy na drugą część artykułu, w którym pokazujemy jak marki/start-upy wykorzystują u siebie technologię AR. Jeżeli jeszcze nie czytałeś pierwszej części artykułu, koniecznie nadrób […]

Doodle video – jak możesz je wykorzystać?

Doodle video to animacja, w której na białym tle widać dłoń, która rysuje szereg obrazów, tworząc tym samym interesującą historię. O ile ta forma animacji w Stanach Zjednoczonych jest prawdziwym hitem, to na naszym rynku nie jest jeszcze zbyt powszechna. Wielokrotnie – telefonicznie, mailowo czy to w komentarzach w naszych social mediach, pojawiały się pytania, […]