Jak możesz wykorzystać transmisje LIVE? Praktyczne sposoby zastosowania!

Jak możesz wykorzystać transmisje LIVE, dzięki czemu będzie kreował pozytywny wizerunek, jednocześnie zwiększając zyski w swojej firmie? Poznaj kilka praktycznych form zastosowania. Szkolenie online Chcesz nawiązać fantastyczne relacje z Twoimi klientami? Pomóż im. Rozwiąż jakiś ich problem, a na pewno to docenią. Formą, która daje Ci taką możliwość są różnorakie szkolenia lub poradniki. I tutaj […]

Jak szybko znaleźć aktora do reklamy?

Potęga wykorzystywania video do promocji swojego biznesu, produktu czy usługi podkreślana jest na każdym kroku. Z każdym rokiem video zaczyna wyrastać na lidera wśród trendów marketingowych. Co jednak w sytuacji, gdy chcesz stworzyć materiał video, a nie masz osób, w które w nim wystąpią? Video: badania, statystyki, dane Badania, wyniki i statystyki są jednoznaczne. Video […]

Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu (cz. 5)

Czas na piątą część artykułu z serii “Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość ”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób zaległości i zobacz, jakie branże omawialiśmy do tej pory (część 1, część 2, część 3, część 4). A co tym razem ciekawego? Zapraszamy! Branża […]

Te reklamy NIE POWINNY się ukazać!

Na naszym blogu tworzyliśmy już wiele zestawień, w których pokazywaliśmy przykłady dobrego video marketingu. Pisaliśmy już m. in. o storytellingu, animacjach, spotach samochodowych czy reklamach czekolady. Niestety, video marketing to nie tylko dobra zabawa, korzyści dla marki, ale również często szereg pomyłek, skandali i kryzysów wizerunkowych. Dlatego dzisiejszy artykuł to próba przytoczenia kilku reklam, które […]

Doodle video – efektywny sposób przekazywania wiedzy

W jednym z naszych ostatnich artykułów podawaliśmy praktyczne sposoby wykorzystania doodle video. Jedną z nich było doodle video jako  video edukacyjne. Dzięki temu za pomocą doodle video możesz ekranizować artykuły, podcasty, myśli i przekazywać wiedzę zdecydowanie skuteczniej, niż w jakikolwiek inny sposób. Nie wierzysz? Przeczytaj do końca ten artykuł, a przekonasz się, jak to działa. […]

Stare reklamy, które nadal są dobre

Jako przedsiębiorcy, marketerzy czy po prostu ludzie, mamy tendencję do powracania myślami w przeszłość. Często wspominamy naszego pierwszego klienta, dzień w którym założyliśmy własną firmę czy pierwszy napisany artykuł. Takie wspomnienia są bardzo silne i pomimo upływu wielu lat, ciągle bez problemu jesteśmy w stanie je odtworzyć i o nich opowiedzieć. Dzieje się tak z […]

Alternatywne miejsca nagrań, czyli gdzie można nagrywać oprócz studia?

Posiadanie własnego studia nagraniowego to chyba marzenie każdej osoby, która chce działać lub już działa w video marketingu. W końcu, możliwość nagrywania w takim studiu to jeszcze większa szansa na jeszcze lepsze nagranie. Profesjonalne oświetlenie, cisza, spokój, odpowiednia ilość miejsca. Wszystko to sprzyja jakości nagrania. Możliwość nagrywania w profesjonalnym studiu nie zawsze jest jednak możliwa. […]

8 kroków do popularnego video na Facebooku

Kontynuujemy naszą serię artykułów o zwiększaniu popularności video w poszczególnych mediach społecznościowych. Po dzieleniu się wiedzą na temat Twittera i Instagrama, przyszedł czas na najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, czyli Facebook. Słowem wstępu… Nie da się ukryć, że Facebook coraz bardziej zmierza w kierunku video. Rozwój platformy Watch, premiowanie treści video w swoim algorytmie – […]

Wywołaj skojarzenia z Twoją marką!

Tworzenie video ma wiele zalet. Możesz w krótkim czasie przekazać odbiorcom maksymalnie wiele informacji czy skutecznie docierać do umysłu swojego klienta. Oprócz tego, video to również znakomita okazja do tego, aby zacząć wywoływać skojarzenia z Twoją marką. Spokojnie, to wcale nie jest trudne. Dziś udowodnię Ci, że za pomocą kilku prostych trików, możesz zwiększać zapamiętywanie […]

Instagram – 7 kroków do popularnego video

O popularności Instagrama nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Pod koniec 2017 roku Instagram miał blisko 600 mln użytkowników, a wpływy z reklam wyniosły ponad 4 miliardy dolarów. Badania wskazują, że popularność Instagrama będzie znacząco rosła. Według eMarketera, do 2021 roku liczba użytkowników na Instagramie wzrośnie do 927,9 mln. Jeszcze bardziej imponująco to wygląda, gdy połączy […]