utworzone przez Bartłomiej Dusza | sty 25, 2018 | Okiem Wilka, Trendy i Inspiracje
Technologia Augmented Reality – w skrócie nazywaną technologią AR czy po polsku rozszerzoną rzeczywistością. Z dnia na dzień technologia ta zdobywa coraz większą popularność i jest coraz śmielej wykorzystywana w biznesie i marketingu. Co więcej, spekuluje się,...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | sty 11, 2018 | Okiem Wilka, Porady
Kilka miesięcy temu na naszym blogu zachęcaliśmy do stworzenia video-ogłoszenia o pracę, jako alternatywy dla tradycyjnego ogłoszenia. Przedstawialiśmy również korzyści, jakie może zyskać marka, dzięki takiemu typowi ogłoszenia. O tym wszystkim (i nie tylko) możecie...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | gru 28, 2017 | Okiem Wilka, Porady
Według Digital Marketing Institute, jednym z wiodących trendów w mediach społecznościowych w 2018 roku będzie właśnie video. Nie da się ukryć, że duży wpływ na popularność video ma fakt, że wszelkie algorytmy w mediach społecznościowych promują tego typu treści...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | lis 9, 2017 | Okiem Wilka, Trendy i Inspiracje
Czas na trzecią część artykułu z serii „Jak wykorzystywać wirtualną rzeczywistość w marketingu”, gdzie pokazujemy praktyczne zastosowanie technologii VR w marketingu i biznesie. Jeżeli jeszcze nie czytałeś poprzednich artykułów, czym prędzej nadrób...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | lis 2, 2017 | Okiem Wilka
W środowisku mediów społecznościowych coraz częściej i śmielej padają stwierdzenia o rywalizacji na linii Facebook – YouTube. Nieoficjalnie mówi się, że Mark Zuckerberg obrał sobie za cel dogonienie i zdetronizowanie serwisu Google’a i stania się...
utworzone przez Bartłomiej Dusza | wrz 28, 2017 | Okiem Wilka, Trendy i Inspiracje
Popularność social mediów z każdym dniem przybiera na sile. Eksperci ds. wizerunku w sieci są zgodni: jeżeli tylko widzimy potencjał i możliwości, nasza marka powinna być obecna w możliwie jak największej liczbie social mediów. Facebook, Twitter, Instagram czy Google+...