Praktyczny poradnik przeprowadzania transmisji LIVE

Przeprowadzanie transmisji na żywo wśród swojej społeczności to jeden z najlepszych sposobów na integrację ze swoimi klientami. Dlatego też, przygotowaliśmy dla Was praktyczną instrukcję uruchamiania transmisji na żywo wszędzie tam, gdzie do przeprowadzenia live’a potrzebujesz jedynie smartfona (Facebook, Twitter, Instagram). W dzisiejszym artykule pominiemy YouTube’a, który co prawda pozwala od niedawna przeprowadzać transmisję LIVE na […]

Webinar – czym jest i jak go wykorzystać?

Spotkania za pośrednictwem sieci stają się coraz bardziej powszechne i chyba nikogo już nie dziwią. Dlatego też, dzisiejszy artykuł będzie poświęcony narzędziu, które na przestrzeni lat zdobywa coraz większą popularność. Przed Państwem: webinar. Ten wpis będzie miał charakter wprowadzający i jest skierowany głównie do tych osób, które stawiają pierwsze kroki w webinarowym świecie i chciałyby […]

Co sprzedaje najskuteczniej?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co sprzedaje najskuteczniej? Poszukiwania tego wyjątkowego czynnika trwają od dawna i przypominają poszukiwania Świętego Graala marketingowców i sprzedawców. Na tapetę były brane już różne tematy, jednak od jakiegoś czasu wszystko wskazuje na jedno, uniwersalne rozwiązanie. Pokażę Ci je na konkretnym przykładzie. Video, które rozśmiesza do łez Na samym początku […]

Co łączy doodle video i ulicznego rysownika?

Zazwyczaj pojawiają się, gdy za oknem temperatura rośnie. Spotkać ich można na całym świecie, lecz głównie zajmują rynki miast turystycznych. Wszędzie tam, gdzie można natknąć się na liczną publikę. Rozkładają sztalugi, do ręki biorą ołówek lub pędzel i malują. Nie istnieją konkretnie sprecyzowane wytyczne. Tworzą wszystko to, co tylko przyjdzie im do głowy lub to, […]

Persona – jak stworzyć idealne video

Jeżeli tworzysz treści video (czy jakiekolwiek inne tak naprawdę), warto, aby trafiały one do osób, które naprawdę będą zainteresowane tym o czym opowiadasz. Co Ci po osobach, które w ogóle nie skupią się na tym, co mówisz? Będąc szczerym – prawie nic. Dlatego też, dziś chcę  pokażę Ci narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł sprawnie formułować […]

Kolejne 5 błędów video marketingu

W dzisiejszym artykule przedstawiamy kolejne pięć błędów, których nie warto popełniać, jeżeli chcesz, aby Twoje działania video marketingowe były jak najbardziej skuteczne. Zanim rozpoczniesz czytanie, polecamy lekturę pierwszej części tego artykułu, którą możesz przeczytać tutaj. #1 – Tworzenie zbyt długich video Chcesz stworzyć swoje video i zawrzeć tam wiele wartościowych informacji? Świetnie! Wartościowe treści są […]

Jak wykorzystać video w branży prawnej?

Jesteś specjalistą w branży prawnej lub prowadzisz własną kancelarię? Być może zastanawiałeś się nad efektowną formą budowania wizerunku Twojej marki. Jak zapewne wiesz, prawny zakaz reklamy sprawia, że masz w tej kwestii dosyć ograniczone możliwości. Musisz uważać na każdym kroku, aby ktoś nie zarzucił Ci, że promujesz się w sposób niezgodny z przyjętymi zasadami. Dziś […]

Social media – potężne narzędzia w budowaniu zasięgu video

Stworzyłeś świetny i wartościowy materiał video. Co teraz? Gdzie umieścić swoje filmy, aby ktoś mógł je w ogóle zobaczyć? Dziś przekażę Ci wiedzę, dzięki której będziesz w stanie zbudować duży zasięg swojego video i sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Wykorzystamy do tego social media. Zamieszczanie video i informacji o nim w mediach społecznościowych, pozwala skutecznie docierać […]

Opowiadanie historii, czyli jak skutecznie wyróżnić swoją firmę

Każdego roku na światowy rynek wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek. Niestety, rok później aż 70% z nich „wypada z gry”. Dlatego też, jeżeli nie chcesz, aby Twoją firmę spotkał ten sam los, musisz się wyróżnić, sprawić, że będziesz inny, niż konkurencja. Wyjątkowy i nieszablonowy! Dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać do tego opowiadanie historii. […]

Jak zakochać w swoim kanale na YouTube?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i aktywnie działasz w serwisie YouTube, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak zwiększyć oglądalność na YouTube. Z pewnością chcesz, aby Twoja ciężka praca została doceniona, a filmy, które tworzysz, docierały do możliwie jak największej ilości odbiorców. Im więcej osób zobaczy Twoje video, tym przecież większa szansa na wzrost […]