Jak wykorzystać video w branży prawnej?

Jesteś specjalistą w branży prawnej lub prowadzisz własną kancelarię? Być może zastanawiałeś się nad efektowną formą budowania wizerunku Twojej marki. Jak zapewne wiesz, prawny zakaz reklamy sprawia, że masz w tej kwestii dosyć ograniczone możliwości. Musisz uważać na każdym kroku, aby ktoś nie zarzucił Ci, że promujesz się w sposób niezgodny z przyjętymi zasadami. Dziś […]

Social media – potężne narzędzia w budowaniu zasięgu video

Stworzyłeś świetny i wartościowy materiał video. Co teraz? Gdzie umieścić swoje filmy, aby ktoś mógł je w ogóle zobaczyć? Dziś przekażę Ci wiedzę, dzięki której będziesz w stanie zbudować duży zasięg swojego video i sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Wykorzystamy do tego social media. Zamieszczanie video i informacji o nim w mediach społecznościowych, pozwala skutecznie docierać […]

Opowiadanie historii, czyli jak skutecznie wyróżnić swoją firmę

Każdego roku na światowy rynek wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek. Niestety, rok później aż 70% z nich „wypada z gry”. Dlatego też, jeżeli nie chcesz, aby Twoją firmę spotkał ten sam los, musisz się wyróżnić, sprawić, że będziesz inny, niż konkurencja. Wyjątkowy i nieszablonowy! Dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać do tego opowiadanie historii. […]

Jak zakochać w swoim kanale na YouTube?

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i aktywnie działasz w serwisie YouTube, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak zwiększyć oglądalność na YouTube. Z pewnością chcesz, aby Twoja ciężka praca została doceniona, a filmy, które tworzysz, docierały do możliwie jak największej ilości odbiorców. Im więcej osób zobaczy Twoje video, tym przecież większa szansa na wzrost […]

Szukasz pracownika? Nagraj video i promuj swoją markę.

Jako przedsiębiorca prawdopodobnie doświadczyłeś już chwili, w której postanowiłeś zatrudnić nowego pracownika. Istnieje również duże prawdopodobieństwo, że będziesz robić to także w przyszłości – i to jeszcze nieraz. Bez większego znaczenia jest to, czy będziesz się zajmował procesem rekrutacji osobiście czy możesz będziesz zlecał to zadanie działowi HR. Koniec końców, w mniejszym bądź większym stopniu, […]

8 Błędów Video Marketingu

W poprzednich artykułach poruszałem istotę video marketingu i jego znaczącej roli w działaniach marketingowych Twojego przedsiębiorstwa. To prawda, video marketing daje pozytywne następstwa. Należy jednak pamiętać, że sam fakt stosowania video marketingu nie wystarczy. Musisz jeszcze robić to dobrze, wystrzegając się kilku podstawowych  błędów. Dlaczego? Zły marketing video sprawia, że zamiast spodziewanych korzyści, Twoja firma doświadczy negatywnych […]

Jaka forma video będzie najlepsza dla Twojej firmy?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad potęgą komunikatu video? A gdybym Ci powiedział, że dzięki niemu możesz zwiększyć liczbę klientów, a co z tym związane, zyski swojej firmy? Jeżeli to właśnie jest Twoim marzeniem – teraz masz możliwość jego spełnienia! Pozwól więc, że zabiorę Cię w podróż po video marketingu. Video marketing w dzisiejszych czasach staje […]

Co lepsze: video on-line, czy reklama telewizyjna?

Chyba wszyscy przedsiębiorcy chcą efektywnie prowadzić oraz rozwijać swoją firmę. Dlatego prędzej czy później, powinni skorzystać z pewnego narzędzia, które umożliwi im skuteczne promowanie swojego przedsiębiorstwa, produktów lub usług. Tym narzędziem jest reklama video w Internecie. Ściślej ujmując, pokażę, dlaczego video marketing jest lepszym sposobem promocji, niż reklama telewizyjna. Reklama telewizyjna – z pewnością, oglądając […]

Pięć powodów, dlaczego warto zająć się video marketingiem

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz skutecznie promować swoją markę, usługę lub produkt, warto, abyś zaczął wykorzystywać w tym celu video marketing. Jeśli nie jesteś jeszcze przekonany, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie odpowiednie, w dzisiejszym artykule przedstawiam Ci pięć powodów, dla których warto zająć się video marketingiem: Ludzie wolą video, niż tekst Nie da się ukryć, […]