Oficjalnie: Śląska gwara – największym marketingowym trendem!

Oczywiście, nasz artykuł o śląskim trendzie to tylko żart z okazji Prima Aprilis. Teraz zupełnie poważnie – gdybyście chcieli Doodle Video w języku śląskim. Nie ma problemu – to zupełnie poważnie! Dziś świat obiegła szokująca informacja! Jak się okazało – w Polsce od 5 lat przebywali naukowcy z Londynu, którzy badali nowe językowe trendy marketingowe. […]

Co sprzedaje najskuteczniej?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co sprzedaje najskuteczniej? Poszukiwania tego wyjątkowego czynnika trwają od dawna i przypominają poszukiwania Świętego Graala marketingowców i sprzedawców. Na tapetę były brane już różne tematy, jednak od jakiegoś czasu wszystko wskazuje na jedno, uniwersalne rozwiązanie. Pokażę Ci je na konkretnym przykładzie. Video, które rozśmiesza do łez Na samym początku […]

Co łączy doodle video i ulicznego rysownika?

Zazwyczaj pojawiają się, gdy za oknem temperatura rośnie. Spotkać ich można na całym świecie, lecz głównie zajmują rynki miast turystycznych. Wszędzie tam, gdzie można natknąć się na liczną publikę. Rozkładają sztalugi, do ręki biorą ołówek lub pędzel i malują. Nie istnieją konkretnie sprecyzowane wytyczne. Tworzą wszystko to, co tylko przyjdzie im do głowy lub to, […]

Persona – jak stworzyć idealne video

Jeżeli tworzysz treści video (czy jakiekolwiek inne tak naprawdę), warto, aby trafiały one do osób, które naprawdę będą zainteresowane tym o czym opowiadasz. Co Ci po osobach, które w ogóle nie skupią się na tym, co mówisz? Będąc szczerym – prawie nic. Dlatego też, dziś chcę  pokażę Ci narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł sprawnie formułować […]

Kolejne 5 błędów video marketingu

W dzisiejszym artykule przedstawiamy kolejne pięć błędów, których nie warto popełniać, jeżeli chcesz, aby Twoje działania video marketingowe były jak najbardziej skuteczne. Zanim rozpoczniesz czytanie, polecamy lekturę pierwszej części tego artykułu, którą możesz przeczytać tutaj. #1 – Tworzenie zbyt długich video Chcesz stworzyć swoje video i zawrzeć tam wiele wartościowych informacji? Świetnie! Wartościowe treści są […]

Jak wykorzystać video w branży prawnej?

Jesteś specjalistą w branży prawnej lub prowadzisz własną kancelarię? Być może zastanawiałeś się nad efektowną formą budowania wizerunku Twojej marki. Jak zapewne wiesz, prawny zakaz reklamy sprawia, że masz w tej kwestii dosyć ograniczone możliwości. Musisz uważać na każdym kroku, aby ktoś nie zarzucił Ci, że promujesz się w sposób niezgodny z przyjętymi zasadami. Dziś […]

Pięć mitów związanych z video marketingiem

Przeglądając internet, można natknąć się na szereg różnorakich mitów i nieprawdziwych teorii na temat video marketingu. Jest to jest o tyle niepokojące, że wielu przedsiębiorców, poważnie zainteresowanych działaniami video marketingowymi, może skutecznie się do nich zrazić, trafiając na błędne informacje. Czy rzeczywiście video marketing posiada tyle wad? Niezupełnie! W dzisiejszym artykule obalimy pięć najpopularniejszych mitów […]

Social media – potężne narzędzia w budowaniu zasięgu video

Stworzyłeś świetny i wartościowy materiał video. Co teraz? Gdzie umieścić swoje filmy, aby ktoś mógł je w ogóle zobaczyć? Dziś przekażę Ci wiedzę, dzięki której będziesz w stanie zbudować duży zasięg swojego video i sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Wykorzystamy do tego social media. Zamieszczanie video i informacji o nim w mediach społecznościowych, pozwala skutecznie docierać […]

Opowiadanie historii, czyli jak skutecznie wyróżnić swoją firmę

Każdego roku na światowy rynek wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek. Niestety, rok później aż 70% z nich „wypada z gry”. Dlatego też, jeżeli nie chcesz, aby Twoją firmę spotkał ten sam los, musisz się wyróżnić, sprawić, że będziesz inny, niż konkurencja. Wyjątkowy i nieszablonowy! Dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać do tego opowiadanie historii. […]

Kiedy warto mówić (nie)poprawną polszczyzną?

“Po polskiemu” już od prawie 500 lat W 1562 roku zostało opublikowane jedno z najważniejszych zdań w historii polskiego słowa pisanego. To właśnie Mikołaj Rej jako pierwszy zaczął pisać i wydawać w języku polskim. Jego zdanie: „A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają” na stałe zapisało się w […]